کد خبر : 1317324 | 26 فروردين 1395 ساعت 08:30 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: به اهدافمان ایمان داشتیم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل بارسا و صعود آنها به نیمه نهایی به تمجید از روحیه شاگردانش پرداخت.

سیمئونه: به اهدافمان ایمان داشتیم
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اتلتیکومادرید موفق شد با دو گل گریزمان، بارسا را 2-0 شکست دهد و شکست 2-1 دور رفت را جبران کرده و به نیمه نهایی صعود کند. سیمئونه پس از بازی عنوان کرد که تیمش شایسته این پیروزی بوده زیرا به برنامه‌هایش ایمان و صداقت داشته است، چیزی که به اعتقاد او جامعه آن‌ها را از دست داده است.
او گفت:"در این چهار سال و نیمی که در این تیم هستم، ایمان و تلاش خاصی در این تیم دیده ام. برای بازیکنانی که در این تیم جمع شده اند خوشحالم. من فقط به رسیدن به نیمه نهایی فکر نمی‌کنم، موضوع مهم تر از این است. در جامعه ارزش‌ها از دست رفته ولی این گروه از بازیکنان با صداقت تلاش می‌کنند. با ابزارهایی که داریم خودمان را قوی می‌کنیم. بار دیگر یک بازی بسیار سخت را بردیم ولی بسیار زیبا بود.هیچگاه ایمانمان را از دست ندادیم. با شناخت شرایط تلاش کردیم و می‌دانستیم باید چه کار کنیم. در نیمه اول بازی همانطوری بود که ما می‌خواستیم و نیمه دوم همانطور که بارسا می‌خواست. آنها بازیکنانی داشتند که می‌توانستند به تنهایی قفل بازی را بشکنند ولی ما متحد در کنار هم ماندیم و پیروز شدیم.
ما مقابل یک حریف خیلی خوب قرار داشتیم که تاریخ بزرگی دارد و بازیکنانی دارد که در هر لحظه می‌توانند بازی را عوض کنند. این یک بازی بین دو تیم با قدرت‌های مختلف بود و گاهی شما پیروز می‌شوید و ما امروز پیروز شدیم. لحظاتی در فوتبال هست که تکراری در آنها نیست و خاص هستند.  ما در مسیر ورزشگاه کودکان زیادی را دیدیم که برای حمایت ما به ورزشگاه می‌آمدند. آنها به ما ایمان دارند. امروز، روز ویژه ای بود."

دیدگاه‌ها