کد خبر : 1317616 | 27 فروردين 1395 ساعت 12:25 | 66.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ کوبنده کلوپ به یک خبرنگار

یورگن کلوپ،‌سرمربی دورتموند پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل دورتموند که مجوز حضور آنها در نیمه نهایی لیگ اروپا را صادر کرد،‌پاسخ کوبنده ای به یک خبرنگار داد.

پاسخ کوبنده کلوپ به یک خبرنگار
به گزارش "ورزش سه"،‌دژان لوورن گل پیروزی بخش لیورپول را در ثانیه های پایانی بازی به ثمر رساند تا شاگردان کلوپ، با شکست تیم سابقش راهی نیمه نهایی لیگ اروپا بشوند. قهرمانی در این جام،‌سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را برای لیورپول صادر خواهد کرد ولی وقتی درباره چشم انداز کلوپ نسبت به کسب این جام سوال شد،‌او پاسخ کوبنده ای به خبرنگار داد.

او گفت:" لطفا سوالات مزخرف از من نپرسید. نقش من در این پیروزی زیاد مهم نبود. ما برنامه‌های خوبی برای نیمه اول داشتیم ولی دو گل خوردیم بنابراین باید برنامه‌هایتان را به سطل زباله بیندازید. تغییر بازی کار آسانی نبود.بازی خیلی حساس بود و دورتموند رفته رفته افت کرد. پاسکاری های آنها ضعیف شد و ما فرصت‌های خوبی به دست آوردیم.

 به نظرم، اگر بازی به اندازه بازی امشب نزدیک باشد و دورتموند در دقایقی از تیم شما بهتر باشد، به شور و انگیزه نیاز دارید. ابتدا بازیکنانتان باید ایمان داشته باشند. تماشای اینکه با هر گل چگونه به بازی بر می‌گشتیم عالی بود."

کلوپ درباره رقبا گفت:" تیم‌های اسپانیایی از ما قوی تر هستند. هیچگاه نفهمیدم چرا بعضی می‌گفتند هر تیمی این بازی را ببرد جام را کسب خواهد کرد ولی اگر به فینال برسیم،‌کاملا‌ آماده خواهیم بود."

دیدگاه‌ها