کد خبر : 1317655 | 27 فروردين 1395 ساعت 14:16 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات بهروان درباره نامه طاهری و افشارزاده

کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در گفتگو با خبرنگاران درحاشیه دربی باز هم از طرفدارانی که بلیت ندارند خواست خانه های خود را به قصد حضور در ورزشگاه ترک نکنند.

توضیحات بهروان درباره نامه طاهری و افشارزاده
به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگاران گفت: هوادارانی که بلیت اکترونیکی ندارند به هیچ وجه خانه های خود را ترک نکنند چون بلیت های این بازی کاملا فروخته شده و جایی برای حضور آنها نیست و حضور آنها تنها باعث ازدحام فضای برگزاری مسابقه می شود و البته بی نتیجه هم خواهد بود.

او در پاسخ به اینکه نامه ای 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال مبنی بر دریافت 3 میلیارد تومان برای حضور در این مسابقه نیز گفت: موضوع تبلیغات دور زمین موضوعی بود که جزو مشکلات این فصل ماست. البته ما تبلیغات محیطی را در ابتدای فصل فروخته‌ایم اما استقلال و پرسپولیس در نظر دارند که این تبلیغات را خودشان در دست بگیرند که البته این ایده‌ای است که می‌توان روی آن فکر کرد اما نه در این فصل.

بهروان همچنین تاکید کرد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تافته جدا بافته لیگ نیستند چون برای حضور در مسابقات باید با تیم های دیگر هم بازی کنند و نمی توانند در بین خودشان مسابقه بگذارند. البته هر زمان از مجری تبلیغاتی به دست ما رسیده سریع بین 16 تیم تقسیم شده است اما از نظر حق پخش ما هیچ موفقیتی نداشتیم و ریالی از این بابت دریافت نکرده‌ایم.

دیدگاه‌ها