کد خبر : 1317810 | 27 فروردين 1395 ساعت 19:46 | 96.6K بازدید | 0 دیدگاه

با شکست سنگین مقابل پرسپولیس؛

موج سنگین نارضایتی از مظلومی در فضای مجازی

شبکه های اجتماعی بعد از شکست سنگین استقلال در دربی به بازاری داغ برای اعتراض به پرویز مظلومی تبدیل شد و این موضوع از سایر موضوعات داغ تر دنبال می شود.

موج سنگین نارضایتی از مظلومی در فضای مجازی
به گزارش "ورزش سه"، صدرنشینی استقلال در هفته های اخیر تنها دلیلی بود تا طرفداران استقلالی اعتراض شدیدی به عملکرد تیم محبوب شان نداشته باشند چرا که شاگردان مظلومی نمایش چشم نوازی از خود نشان نمی دادند و استقلال 4 بازی متوالی بود که به پیروزی دست پیدا نمی کرد. صدرنشینی استقلال می توانست اصلی ترین توجیهی محسوب شود که مقابل نمایش نه چندان خوب این تیم موضع گرفت و این امید داده می شد که در آینده شرایط بهتر خواهد شد اما سقوط به رده سوم، از دست دادن صدرنشینی و خوردن 4 گل از پرسپولیس دیگر جایی برای صبر باقی نگذاشت و طرفداران تیم آبی در تمام محافل گفت و گو در اولین بحث اعتراض خود را به پرویز مظلومی نشان می دادند.

این اعتراضات از ورزشگاه آزادی و بعد از دیدار شروع شد که با جمله "مظلومی حیا کن استقلال رو رها کن" سر این بحث را باز کردند و بعد از آن این موضوع به شکلی شدید وارد فضاهای مجازی شد. پر مخاطب ترین بحث فعلی فضاهای مجازی موضوع اعتراض به مظلومی است که لحظه به لحظه به شدت آن اضافه می شود. مظلومی در ابتدای فصل با اتکا به چهار برد خود در دربی و با شعار فتح بازی مقابل پرسپولیس دل هواداران به دست آورد اما اوج عملکرد ضعیف استقلال در دربی رقم خورد که شکست 4 بر 2 یکی از سنگین ترین شکست های آبی پوشان در تاریخ دربی بود.

حالا نقطه قوت مظلومی به نقطه ضعف او تبدیل شده است و استقلال صدر جدول را از دست داده تا همین مسائل دلیلی شود با توجه به عملکرد نه چندان جذاب آبی پوشان در هفته های اخیر، اوج فشار و اعتراض را به سمت مظلومی روانه کند. استقلال هنوز شانس قهرمانی در لیگ و جام حذفی را دارد و باید دید بهرام افشارزاده، مدیر عامل استقلال چه عکس العملی برای ادامه کار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها