کد خبر : 1317821 | 27 فروردين 1395 ساعت 19:55 | 319.1K بازدید | 0 دیدگاه

4 بازی دیگر داریم و ناامید نیستیم

مظلومی: تنها یک دربی را باخته‌ام

پرویز مظلومی می گوید می خواستیم مساوی کنیم و فرصت مساوی داشتیم اما گل خوردیم و گل دوم شیرازه تیم ما بهم ریخت.

مظلومی: تنها یک دربی را باخته‌ام
به گزارش"ورزش سه"، پرویز مظلومی پس از پرگل تیمش مقابل پرسپولیس گفت:

گل اول برنامه های مارا به هم زد

هر دو تیم که بازی تهاجمی را به نمایش گذاشتند فکر می‌کنم گل اول برنامه‌های ما را بهم زد. لیگ را از دست دادیم. می خواستیم مساوی کنیم و فرصت مساوی داشتیم اما گل خوردیم و گل دوم شیرازه تیم ما بهم ریخت. مردم از این فوتبال لذت بردند. بازی خوبی انجام دادیم. در توپ های برگشتی عملکرد خوبی نداشتیم اما تیم حریف به خوبی از موقعیت های خود استفاده کرد. اشتباهاتمان باعث شد تا پرسپولیس صاحب فرصت شود و همین موضوع شیرازه تیم ما را از هم پاشید. امیدوارم در بازی های آینده چنین اشتباهاتی نداشته باشیم.

بعد از مصدومیت شیحی تغییر روش دادیم

بعد از خوردن دو گل موقعیت‌های خوبی داشتیم که از دست دادیم .تیمی که در این بازی بزرگ فرصت ها را از دست می‌دهد ضربه روحی می‌بنید. با 4-4-2 شروع کردیم اما با مصدومیت شیحی مجبور به تغییر روش شدیم.

نا امید نیستیم

ما 4 بازی دیگر هم داریم. ناامید نیستیم. روزبه چشمی را از دست دادیم و مشکلاتی داشتیم که این شرایط برای استقلال رخ داد. هنوز جام حذفی را پیش رو داریم.

هنوز چیزی را از دست نداده ایم

‌ما امروز بازی خوبی کردیم. فکر می‌کنم بازی قابل قبولی انجام دادیم.موقعیت‌های ما بیشتر از حریف بود اما آنها از موقعیت هایشان استفاده کردند اما ما نتوانیستیم این کار را بکنیم. هنوز چیزی را از دست ندادیم. در یک بازی بزرگ که هواداران روی آن حساب می‌کردند بازنده شدیم ولی تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی نتیجه بگیریم.

تنها یک دربی را باخته ام

در 7 دربی حضور داشتم که یک دربی را باختم. اشتباهات زیادی هم داشتیم. با این حال هنوز برای قهرمانی ناامید نیستیم. هر اشتباهی که مرتکب شدیم، تنبیه شدیم. دفاع ما هر اشتباهی که کرد، گل خوردیم و همین موضوع باعث شد تا نتیجه بازی را هم واگذار کنیم.

اشتباهات بچه گانه کردیم

موقعیت‌های خوبی داشتیم، دو توپ ما از روی خط دروازه پرسپولیس بیرون آمد. ما بدون برنامه وارد زمین نشدیم، بلکه برنامه داشتیم و خوب تمرین کردیم، اما فکر نمی‌کردیم بازیکنان اشتباهات بچه‌گانه داشته باشند؛ چراکه همین اشتباهات ضربه روحی سنگینی به ما وارد کرد و تلاش کردیم تا خودمان را جمع‌وجور کنیم.گل‌های بدی خوردیم و همین موضوع باعث شد بازیکنان با استرس و عصبی بازی کنند و نمایش همیشگی خود را نداشته باشند.

دیدگاه‌ها