کد خبر : 1317945 | 28 فروردين 1395 ساعت 10:13 | 79.1K بازدید | 10 دیدگاه

زرینچه: نماد 4 همچنان برای استقلال است

به مظلومی کمک کنیم تیم را برگرداند

مربی سابق تیم استقلال اعتقاد دارد در شرایط کنونی باید از این تیم حمایت شود.

به مظلومی کمک کنیم تیم را برگرداند
جواد زرینچه درباره شکست تیم استقلال در دربی 82 پایتخت به "ورزش سه" می گوید:ابتدا باید به پرسپولیسی ها تبریک بگویم. این تیم بازی خیلی خوبی انجام داد و انشاءالله در بازی های بعدی هم موفق باشند. من ناراحتی هواداران استقلال را درک می کنم. خودم هم بسیار ناراحت هستم اما باید منطقی باشیم و بدانیم در فوتبال دنیا چنین اتفاقاتی رخ می دهد. برزیل 7 گل از آلمان می خورد. استقلال دیروز فوتبال دلچسبی ارائه نکرد و برانکو هم نشان داد مربی بسیار خوبی است.

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: می دانم هواداران ساعت های سختی را گذرانده اند اما باید در نظر بگیریم که روزهای سخت تری هم وجود دارد. همه با هم باید کمک کنیم تا تیم در بازی های بعدی بتواند نتیجه بگیرد. هنوز چیزی برای استقلال تمام نشده و تیم ما مدعی قهرمانی است.

کاپیتان سابق استقلال با اشاره به انتقادهایی که از پرویز مظلومی شده است، تاکید می کند: بالاخره بعد از هر باخت این شرایط پیش می آید. در بازی دیروز اما و اگر های زیادی وجود داشت. اگر آن تعویض نمی شد، اگر آن بازیکن مصدوم نمی شدو اگر... نمی شود اینقدر به مظلومی انتقاد کرد چون در این شرایط انتقاد کردن باعث لطمه بیشتر زدن به تیم می شود. باید همه کمک کنیم تا مظلومی به نحو احسن کارش را انجام دهد.

زرینچه درباره ادعای پرسپولیسی ها مبنی بر اینکه نماد 4 را از استقلالی ها گرفته اند، می گوید: خیر، چنین چیزی نیست. نه تنها نماد 4 برای ما است که تعداد بردهایمان نیز از پرسپولیس بیشتر است. این کری خوانی های سالم به سود فوتبال است. از هواداران دو تیم هم می خواهم در این شرایط به هم توهین نکنند و بدانند زیبایی فوتبال به همین برد و باخت ها است.

دیدگاه‌ها