کد خبر : 1317956 | 28 فروردين 1395 ساعت 10:50 | 128.3K بازدید | 25 دیدگاه

پاشازاده: استاد رکورد، باز هم رکورد زد!

جای مظلومی بودم، استعفا می‌دادم

پیشکسوت تیم استقلال اعتقاد دارد پیش بینی شکست تیمش در دربی 82 را کرده بوده است.

جای مظلومی بودم، استعفا می‌دادم
مهدی پاشازاده درباره شکست استقلال مقابل پرسپولیس به "ورزش سه" می گوید: من پیش بینی می کردم که بازی را واگذار کنیم اما نه با این وضع! در مجموع بازی زیبایی بود و مردم لذت بردند اما متاسفانه تیم استقلال تاکتیک هایی را مورد استفاده قرار داد که درست نبود. ما وقتی می خواهیم برای گل نخوردن به مصاف حریف برویم، باید شیوه دلچسبی را انتخاب کنیم. شما می بینید که اتلتیکو مادرید شیوه دفاعی در پیش گرفته اما بازی اش دلچسب است.

مظلومی بازهم رکورد زد

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: من معمولا کمتر سردرد می گیرم اما دیروز این اتفاق برایم رخ داد. از دیروز تماس های زیادی داشتم. یکی از دوستان می گفت پدرش سکته کرده است. واقعا حال مردم استقلالی خوب نیست. استقلال شکست بدی را تجربه کرد. من فکر می کنم از سال 52 به این طرف، تا به حال چنین شکستی نداشتیم. به هر حال آقای مظلومی استاد رکورد زدن است! این هم یک رکورد دیگر برای او!

استقلال همچنان درجا می زند

پاشازاده با اشاره به نقش پرویز مظلومی در این شکست تاکید می کند: همانطور که وقتی تیم می برد، مربی بیشترین نقش را دارد، در باخت نیز اینگونه است. هفته ها بود می گفتند استقلال خوب بازی نمی کند و اگر این تیم تا به حال در بالای جدول قرار داشته، به خاطر این بوده که تیم های دیگر خوب بازی نمی کنند. این فرضیه باید ثابت می شد که شد. حالا مشخص شده با اوج گیری تیم های دیگر استقلال توان مقابله با این تیم ها را ندارد. می بینید که همه تیم ها به بالای جدول رسیدند و استقلال همچنان در حال درجا زدن است.

جای مظلومی بودم، استعفا می دادم

پاشازاده درباره اینکه برخی اعتقاد دارند پرویز مظلومی باید از استقلال جدا شود، می گوید: در این باره خودش باید تصمیم بگیرم و من نمی توانم راجع به او چیزی بگویم اما من اگر جای مظلومی بودم استعفا می دادم تا شان خودم هم حفظ شود.

قهرمانی سخت است

مدافع سال های نه چندان دور استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم همچنان شانس قهرمانی دارد، عنوان می کند: هنوز 4 بازی مانده اما من می گویم سخت است که تیم را برگردانند. شرایط دشواری بر تیم حاکم شده است. با این حال باید حمایت کنیم تا تیم به روزهای خوبش برگردد و بتواند اوج بگیرد. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

دیدگاه‌ها