کد خبر : 1317979 | 28 فروردين 1395 ساعت 11:53 | 163.6K بازدید | 24 دیدگاه

پرویز همانی است که تیم را قهرمان آسیا کرد

حمایت قلعه‌نویی از مظلومی

سرمربی تیم تراکتورسازی از همتای خود در استقلال حمایت کرد.

حمایت قلعه‌نویی از مظلومی
به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی که برای دیدار با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا آماده می شود، در گفت و گو با رادیو جوان درباره شکست استقلال در دربی عنوان می کند: چون پرواز داشتم، نتوانستم تمام بازی را ببینم اما قطعا وقتی 6 گل رد و بدل می شود، باعث لذت هواداران می شود. بازی جذاب و جوانمردانه ای انجام شد و برای فوتبال ایران حاکی خبر خوبی بود.

او درباره حمله هایی که به پرویز مظلومی شده است، می گوید: شنیدم که از دیروز حملات زیادی به مظلومی شده است اما به او نیز خسته نباشید و خدا قوت می گویم. بالاخره مظلومی برای این تیم زحمات زیادی کشیده است. مظلومی همانی است که تیم را قهرمان آسیا کرد و من خودم نیز آن موقع بازیکن بودم. در حق او یک مقدار کم لطفی شده چون فوتبال است و برد و باخت دارد.

سرمربی سابق استقلال صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: مگر بارسلونا چند هفته نیست که در افت است؟ از دوستان می خواهم که فوتبال را کارشناسی و فنی نگاه کنند و احساسی نبینند. بالاخره فوتبال است و برد و باخت دارد.من بیشتر از این دوست ندارم درباره استقلال حرف بزنم. اگر حرف بزنم، سوءتفاهم می شود چون از استقلال دور هستم.

دیدگاه‌ها