کد خبر : 1317984 | 28 فروردين 1395 ساعت 11:30 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

شادی ادامه‌دار هواداران هدف ماست

طاهری: باید موفقیت‌هایمان را پایدار کنیم

سرپرست پرسپولیس در پایان تمرین امروز با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد از اینکه هواداران تیمش خوشحالند شاد است و تلاش می‌کنند این شادی تا پایان فصل ادامه یابد.

طاهری: باید موفقیت‌هایمان را پایدار کنیم
به گزارش "ورزش سه"، علی‌اکبر طاهری که امروز با حضور در تمرین تیم به گفتگو با بازیکنان پرداخت در پایان آن در جمع خبرنگاران حضور یافت و به تشریح شرایط تیمش پرداخت. طاهری در مورد اینکه این پیروزی باعث شادی بازیکنان و هواداران شده گفت:  من بیشتر از همه از این خوشحالم که بازیکنان توانستند دل هواداران را شاد کنند چرا که هدف ما این است.

وی ادامه داد: طبیعتا ما انتظار داریم هواداران خوشحال شوند و این موضوع یک انتظار نیست بلکه یک چیز قطعی است که به دنبال آن هستیم.

سرپرست پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی تیمش نیز گفت: طبیعتا باید با برنامه پیش برویم اگر بخواهیم مقطعی به مسائل فکر کنیم نمی‌توان کار را پیش برد. باید زیرساخت‌ها درست شود تا اگر به پیروزی هم می‌رسیم آن موفقیت پایدار باشد و نوسانات شدید وجود نداشته باشد تا از قهرمانی دور شویم. من همیشه امیدوارم و هم اکنون هم امید دارم تا با حمایت هواداران بتوانیم قهرمانی را تقدیم آنها کنیم. امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد و با حمایت هواداران دلگرم باشیم.

طاهری درباره پاداش در نظر گرفته برای این برد 4 گله نیز گفت: چیزهایی را در نظر گرفته‌ایم. سؤال حاشیه‌ای زیاد نپرسید.

پاسخ طاهری در مورد تمدید قرارداد با طارمی نیز این بود: جزو برنامه‌های ماست تا تیم را تقویت کنیم و مطمئن باشید این کار را خواهیم کرد.

طاهری در واکنش به این سوال که برد 4 گله پرسپولیس باعث برهم خوردن برنامه اسپانسرینگ استقلال در فرستادن عدد 4 به این سامانه شده نیز گفت: لطفا سوالات حاشیه‌ای نپرسید، ما پیروز شده‌ایم و باید تمرکزمان را روی بازی آینده قرار دهیم و به حریفمان نیز احترام می‌گذاریم.

دیدگاه‌ها