کد خبر : 1317988 | 28 فروردين 1395 ساعت 12:16 | 100.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان از اخراج فرار کرد! (عکس)

در دقایق پایانی دربی درگیری هایی بین بازیکنان دو تیم رخ داد که کاپیتان پرسپولیس و مهاجم کروات استقلال سوژه های اصلی این درگیری بودند.

به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر و پروپچیچ درست ثانیه هایی بعد از گل چهارم پرسپولیس در زمین درگیری شدیدی با هم پیدا کردند کهمی رفت به یک جنجال بزرگ تبدیل شود. در حالی که بازیکنان پرسپولیس در حال شادی گل محسن مسلمان بودند کاپیتان سرخپوشان و مهاجم کروات استقلال بر سر یک موضوع کوچک با یکدیگر درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کردند که با زمین خوردن پرو و دخالت استقلالی ها می رفت کار به جاهای باریک کشیده شود که دخالت داور و کمک هایش ماجرا را جمع و جور کرد.

مشخص نبود شیطنت ها از کجا شروع شد اما وقتی پروپچیچ در برخورد با بنگر زمین خورد و بنگر هم در تصاویر ثبت شده عامل اصلی این اتفاق بود همه انتظار داشتند داور برای آرام کردن اوضاع حکم به اخراج کاپیتان پرسپولیس بدهد اما صحبت محسن ترکی با کمک اول او را مجاب کرد تا با یک کارت زرد به کاپیتان پرسپولیس به ماجرا خاتمه بدهد. البته درگیری های بنگر با مهاجمان استقلال تنها به این صحنه برنمی گشت و او در طول نود دقیقه یکی از سوژه های اصلی تمام درگیری ها بود.

1102717

1102718

1102719
 
عکس‌ها: سیدعلی صالح

دیدگاه‌ها