کد خبر : 1317994 | 28 فروردين 1395 ساعت 12:30 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس شجاعانه پیروز شد/شانس قهرمانی مان کم نیست

کیانی: غیرت ایرانی را به عربستان نشان می‌دهیم

کاپیتان تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری می کند تیمش با دست پر از مصاف با الهلال بیرون بیاید.

کیانی: غیرت ایرانی را به عربستان نشان می‌دهیم
مهدی کیانی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل صبای قم می گوید: تیم ما در شرایطی به مصاف تیم صبای قم رفت که بسیار خسته بود. فشردگی مسابقات واقعا باعث فرسایش تراکتورسازی شده است. همین مساله باعث شد بازی زیبایی به نمایش نگذاریم. با این وجود همه بچه ها هرچه در توان داشتند، گذاشتند ولی در نهایت نتوانستیم به پیروزی برسیم. شرمنده هواداران شدیم و انشاءالله در دیدارهای آینده جبران می کنیم.

فوتبال ارزش این درگیری ها را ندارد

او صحبت هایش را با اشاره به درگیری های ایجاد شده در بازی ادامه می دهد: متاسفانه اتفاقاتی افتاد که من هرگز آن را تایید نمی کنم. کاری به این هم ندارم که حامد لک مقصر بوده یا سینا عشوری. حرف من فقط این است که فوتبال ارزش این را ندارد که این همه درگیر شویم و بخواهیم به خاطرش رفاقت ها را از بین ببریم. متاسفم که چنین اتفاقاتی رخ داد و امیدوارم دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.

پرسپولیس شجاع بود و دربی را برد

کاپیتان تراکتورسازی درباره دربی 82 پایتخت تاکید می کند: بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم. تیم پرسپولیس بهتر بازی کرد و پیروز شد. در چنین بازی هایی هر تیمی شجاع تر باشد، پیروز می شود. پرسپولیس هم شجاعت به خرج داد و 3 امتیاز را گرفت. البته به سود تیم ما بود که بازی به تساوی کشیده شود. استقلال هم موقعیت هایی داشت که اگر گل می شد، شرایط بازی تغییر می کرد. به هر حال به پرسپولیسی ها تبریک می گویم.

شانس قهرمانی مان کم نشد

کیانی درباره اینکه شانس قهرمانی تراکتورسازی کم شده است، اظهار می کند: هرگز اینطور نیست. درست است که پرسپولیس بازی دربی را برد اما ما هنوز هم شانس خوبی برای قهرمانی داریم. 4 بازی دیگر باقی مانده و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. انشاءالله بتوانیم در بازی های آینده بهترین عملکرد را داشته باشیم و با حمایت هواداران در جدول رده بندی بالا بیاییم.

کار سختی مقابل الهلال داریم

وی درباره دیدار روز سه شنبه تیمش مقابل الهلال عربستان می گوید: بازی بسیار سختی با الهلال داریم. این تیم قدرتمند است و باید هوشیار عمل کنیم. کوچکترین اشتباهی به ضررمان تمام می شود. از سوی دیگر این مصاف حیثیتی است و ما می خواهیم غیرت ایرانی مان را به رخ الهلال و عرب ها بکشیم. امیدوارم بتوانیم با دست پر از قطر برگردیم و صعودمان را قطعی کنیم.

دیدگاه‌ها