کد خبر : 1318006 | 28 فروردين 1395 ساعت 13:15 | 164.3K بازدید | 10 دیدگاه

24 ساعت بعد از دربی به یاد ماندنی

مانور قدرت سه‌گلزن دربی در درفشی‌فر (عکس)

3 گلزن دربی 82 امروز کاملا مورد توجه اصحاب رسانه و هواداران بودند.

مانور قدرت سه‌گلزن دربی در درفشی‌فر (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی، محسن مسلمان و رامین رضائیان 3 بازیکنی بودند که حماسه 4 گله پرسپولیس برابر استقلال را ساختند. این 3 بازیکن امروز کاملا مورد توجه هواداران بودند و اصحاب رسانه درخواست زیادی برای ثبت عکس آنها داشتند. این اتفاق باعث شد تا حتی رامین رضائیان به بازسازی شادی گل در دربی نیز مقابل هواداران بپردازد و محسن مسلمان و مهدی طارمی نیز القاب جدیدی از سوی هواداران دریافت کنند.

به هر حال این 3 بازیکن اکنون جزو محبوب‌ترین‌ها در نزد هواداران هستند. مهدی طارمی با 2 گلی که در دربی زد جمع گل های خود را در جدول گلزنان نیز به 16 گل رساند و رامین رضاییان به عنوان مدافع با حضوری به موقع در محوطه جریمه توانست نامش را در بین گلزنان دربی ثبت کند و در لیگ پانزدهم نیز با 4 گل یکی از گلزن ترین مدافعان لقب گیرند.

محسن مسلمان هم اولین گل خود را به بهترین شکل ممکن و در بهترین زمان ممکن به ثمر رساند تا مزد روند رو به رشد خود را اینگونه دریافت کند. او که توانست چهارمین گل پرسپولیس را در این بازی حساس به ثمر برساند جدال حیثیتی هواداران را نیز به سود پرسپولیس به پایان رساند تا عدد 4 و نماد آن در چرخشی عجیب نصیب سرخپوشان شود.

این سه نفر امروز جزو محبوبترین نفرات پرسپولیس در تمرین امروز بودند که علاوه بر اصحاب رسانه، هواداران را نیز در کنار خود می دیدند و زمان زیادی را در پایان تمرین صرف عکس یادگاری با آنها گذراندند.

1102742

1102743

1102744

دیدگاه‌ها