کد خبر : 1318212 | 29 فروردين 1395 ساعت 08:26 | 24.3K بازدید | 1 دیدگاه

قنبرپور: نتیجه دربی اتفاقی نبود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دربی چه در فاز حمله و چه در فاز دفاع عالی بودیم و نتیجه به‌دست آمده کاملاً به حق بود.

قنبرپور: نتیجه دربی اتفاقی نبود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مصطفی قنبرپور با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش در دربی 82 اظهار داشت: خوشحالم از اینکه توانستیم در دربی انتظارات هواداران را برآورده ساخته و هم دربی را برده و هم اینکه در صدر جدول قرار بگیریم. در دربی چه در فاز حمله و چه در دفاع بازی بی‌نقصی را به نمایش گذاشتیم و نتیجه به‌دست آمده اصلاً اتفاقی نبود و برتری واقعی‌مان را نشان داد.


وی افزود: اینکه پیروزی مقابل حریف سنتی با صدرنشینی‌مان مصاف شد، اتفاق خیلی خوبی است و فکر می‌کنم این مسئله بیشتر هواداران را خوشحال می‌کند، اما واقعیت این است که ما شروع خوبی در لیگ نداشتیم و همان موقع من به این نکته تأکید داشتم که روزی به صدر جدول خواهیم رسید.


مربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: اتفاقی که برای هادی نوروزی رخ داد ضربه بزرگی به تیم وارد کرد، اما با این حال بازیکنان ما هم‌قسم شدند که با قهرمانی در لیگ روح نوروزی را شاد کنند و مطمئناً الان روح کاپیتان فقید‌مان شاد است. پرسپولیس آرام آرام جلو آمد و در بهترین زمان ممکن به صدر جدول رسیدیم و الان هم فقط یک هدف باقی مانده و آن هم قهرمانی است.


قنبرپور با تأکید بر اینکه نقش هواداران در صدرنشینی پرسپولیس کم نبوده است، خاطر نشان کرد: در روز‌های که تیم نتیجه نمی‌گرفت از حمایت‌های هواداران برخوردار بودیم و همان حمایت‌ها به ما کمک کرد تا تلاش‌‌مان را بیشتر کرده و برای رسیدن به صدر جدول هم‌قسم شویم. در دربی هم هواداران مثل همیشه به بهترین شکل تیم را حمایت کردند و خوشحالم از اینکه نتیجه طوری رقم خورد که تماشاگران‌مان شاد و خندان راهی منازل خود شدند، هر چند فرصت‌های گل‌مان به قدری زیاد بود که حتی می‌توانستیم بیشتر از چهار گل به استقلال که احترام زیادی برای این تیم و هوادارانش قائل هستند، بزنیم. در حقیقت درخشش مهدی رحمتی مانع از این شد که گل‌های بیشتری را در دربی به‌ثمر برسانیم.


وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس با برد دربی قهرمان لیگ خواهد شد یا نه؟»، گفت: اگر الان در صدر جدول قرار داریم، به‌خاطر این است که از هر لحاظ لیاقتش را داشته‌ایم. همدلی و اتحاد در پرسپولیس حرف اول را می‌زند و از لحاظ فنی که بی‌تردید بهترین و با کیفیت‌ترین تیم لیگ هستیم. با این حال هنوز برای قهرمانی چهار فینال دیگر  پیش‌رو داریم و باید هر چهار بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.


قنبرپور با تأکید بر اینکه دیدار با استقلال اهواز برای آنها بسیار حیاتی است، افزود: نباید در باد پیروزی در دربی بخوابیم و فکر کنیم قهرمانی در ادامه راه آسان است. همین بازی با استقلال اهواز یکی از سخت‌ترین بازی‌های پیش‌روی ماست. حریف اصلی‌مان در این دیدار گرمای شدید اهواز است که شرایط را برای بازی کردن بسیار سخت خواهد کرد. باید در اهواز با یک بازی هوشمندانه سه امتیاز را بگیریم و فراموش نکنیم همین تیم ته‌جدولی موفق شد از سپاهان و استقلال در زمین خودشان امتیاز بگیرد.

دیدگاه‌ها