کد خبر : 1318264 | 29 فروردين 1395 ساعت 11:31 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

برتری‌مان مقابل استقلال از قبل مشهود بود

عبدی: سرنوشت قهرمانی دست خودمان است

عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در دربی 82 دو تیم بازی خودشان ارائه دادند و برتری پرسپولیس از قبل مشهود بود.

عبدی: سرنوشت قهرمانی دست خودمان است
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین عبدی با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش در دربی 82 اظهار داشت: اشاره‌ای به مسائل فنی این دیدار نمی‌کنم اما به طور کل پرسپولیس در این دیدار برنامه‌های تهاجمی خود را خیلی خوب اجرا کرد و بازیکنان این تیم خیلی کم تحت تاثیر جو بازی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: پرسپولیس شروع خیلی خوبی داشت و بعد از دو گلی که زد صاحب ضربه پنالتی شد که اگر این توپ هم گل می‌شد چه بسا نتیجه پایانی فرق می‌کرد و با گل‌های بیشتری بازی را می‌بردیم. در مجموع می‌توان گفت پرسپولیس در این بازی مزد برتری خود را گرفت و در تمام دقایق بازی دقایق زیادی حاکم میدان بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سوال که چرا استقلال در این بازی ضعیف ظاهر شد، تصریح کرد: برای من هم عجیب بود که استقلال چرا در تمامی خطوط کم فروغ نشان داد و این مسئله می‌تواند دو دلیل داشته باشد. اول اینکه پرسپولیس در این دیدار  گل زودهنگام به ثمر رساند و در ادامه بازیکنان این تیم با رشادت از دروازه دفاع کرده و خیلی زود گل دوم را هم به ثمر رساندند. نکته دوم اینکه دو تیم بازی خودشان را در دربی ارائه دادند و برتری پرسپولیس مقابل این تیم در بازی‌های قبل کاملا به چشم آمده بود. البته استقلال در این بازی آمده بود با ارائه بازی تهاجمی به پیروزی برسد اما اسیر حملات و بازی خوب پرسپولیس شد.

عبدی  با بیان اینکه پیش از دربی گفته بود که کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگینی می‌کند، گفت: شاید در دربی هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نباشد و کمتر کسی هم حدس می‌زد نتیجه این بازی 4 بر 2 شود. دربی می‌توانست گل‌های بیشتری هم داشته باشد اما فوتبال، بسکتبال نیست که هر توپی وارد سبد شود و نتیجه از قبل قابل پیش‌بینی باشد. به خاطر همین است که فوتبال جذاب‌ترین و غیر قابل پیش‌بینی‌ترین ورزش است. در همین دربی چه بسا اگر استقلال در دقایقی که 3 بر یک عقب بود به گل می‌رسید بازی می‌توانست مساوی شود. بازیکنان پرسپولیس در این موفقیت سهم بسزایی دارند و واقعا رشادت به خرج دادند.

وی درباره آینده تیمش و اینکه پرسپولیس تا چه حد به قهرمانی نزدیک شده است، عنوان کرد: قبل از بازی با ملوان گفتم که اگر این بازی را ببریم به قهرمانی خیلی نزدیک خواهیم شد و بردن دربی نیز مسیر رسیدن به این موفقیت را هموار می‌کند. شاید بازی‌هایی که در پیش داریم خیلی سخت نباشد اما نباید اینطور فکر کنیم. خوشبختانه از حالا به بعد سرنوشت قهرمانی در لیگ در دست خودمان است و اگر لغزشی نداشته باشیم به این موفقیت خواهیم رسید.

عبدی گفت: خیلی خوشحالم که زحمات همه اعضای باشگاه که از خرداد ماه سال قبل آغاز شد نتیجه داد و باشگاه آن روزهای سخت همراه با مشکلات فراوان را پشت‌سر گذاشت و در آستانه قهرمانی لیگ قرار دارد. برای اینکه به این موفقیت برسیم همه دست به دست هم دادند و امیدوارم همه این جریانات در نهایت به قهرمانی ختم شود.

دیدگاه‌ها