کد خبر : 1318358 | 29 فروردين 1395 ساعت 16:50 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

تا زمانی که باشیم با تمام وجود کار می‌کنیم

صالح: حضور تماشاگران اتفاق خوبی بود

مربی استقلال ادعا می کند که موضوع حضور تماشاگران در تمرین امروز این تیم خیلی هم اتفاق بدی نبود.

صالح: حضور تماشاگران اتفاق خوبی بود
مجید صالح در این باره به "ورزش سه"، می گوید: این موضوع خیلی هم بزرگ نبود چراکه هواداران حق دارند که ناراحت باشند و ما باید در دل مردم باشیم و به ناراحتی آنها گوش دهیم. حالا لیدرها که دیگر بیشتر درگیر تیم هستند وظیفه هدایت تماشاگران را برعهده دارند. من فکر نمی کنم این موضوع چندان بزرگ باشد و همانطور که بعد از پیروزی محبوبیت ما بیشتر می شود بعد از هر شکست هم انتقادها زیادی می شود و ما باید به آن پاسخ بدهیم. حضور تماشاگران اتفاق بدی نبود.

او ادامه داد: امروز من به همراه آقای مظلومی و مهدی رحمتی سمت تماشاگران رفتیم و با آنها صحبت کردیم. به هرحال ما باید به تماشاگران حق بدهیم که ناراحت باشند و این اصلا موضوع بدی نیست.تماشاگران هم حرف های خودشان را زدند که به نظر من انتقادهای آنها کاملا به حق بود.

مربی استقلال در مورد اینکه گفته می شود او را مربی کاغذی خطاب کردند هم می گویند: اتفاقا اینطور نیست و آنها از اینکه ما تا همین جای کار هم پیش رفته ایم از ما تشکر کردند.

صالح در مورد اینکه گفته می شود احتمال دارد در پایان جلسه فردا هیئت مدیره استقلال تغییراتی در کادرفنی این تیم ایجاد شود هم می گوید: این موضوع را من نشنیده ام اما تا روزی که باشیم با تمام وجود به کارمان ادامه می دهیم و اگر هم نباشیم فکر دیگری می کنیم.

دیدگاه‌ها