کد خبر : 1318570 | 30 فروردين 1395 ساعت 13:46 | 21.1K بازدید | 4 دیدگاه

امامی‌فر: پرسپولیس سیگنال قهرمانی می‌دهد

پرسپولیس توانسته در هفته‌های اخیر به نتایج خیلی خوبی دست پیدا کند و حتی در دربی با انجام یک بازی تماشایی استقلال را شکست دهد در همین رابطه با علیرضا امامی‌فر بازیکن اسبق این تیم و مربی فصل قبل پرسپولیس صحبت کردیم.

امامی‌فر: پرسپولیس سیگنال قهرمانی می‌دهد
پیشکسوت خوشنام پرسپولیس به "ورزش سه"، می‌گوید: اگر یک نگاه کلی به نتایج و روند فنی تیم از ابتدای فصل داشته باشیم، می‌بینیم که تمام عوامل و فاکتورهایی که در موفقیت تیم موثرند روی نمودار به سمت پیشرفت می‌روند، از عملکرد هییت مدیره و سرپرست باشگاه و روابط عمومی و سایت باشگاه  تا برانکو و دستیارانش و تدارکات و تیم پزشکی تیم، پس با چنین رویکردی و عملکردی می‌بایست نتیجه دلخواه هم به‌دست آید. آنچه مسلم است جوانی و انگیزه روانی بالای بازیکنان بسیار مشهود است.

مربی سابق پرسپولیس در ادامه می‌گوید: این را می‌توان در انجام وظایف تاکتیکی کادر فنی در زمین مسابقه مشاهده کرد، میل به فوتبال هجومی و استفاده از فاکتور سرعت در انتقال بازی از دفاع به حمله و تغییر منطقه بازی و استفاده از تمام پتانسیل بازیکنان به‌درستی در پستهای مربوطه آنان ازمهمترین کارهای برانکو است. اگر سیستم ٤-٤-٢ لوزی را مطالعه و مورد بررسی قرار دهیم متوجه شناخت و آگاهی برانکو خواهیم شد که چگونه بازیکنان خود را انتخاب و آنها را آموزش داد تا بعد از چندین سال که مربیان داخلی ما از سیستم ٤-٢-٣-١ استفاده می‌کردند همگان این تغییر را لمس کنند و آشنا شوند.

علامت‌هایی که تیم پرسپولیس با بازیهای اخیر خود (ده نفره با سیاه جامگان و بازی قدرتی در انزلی و تاکتیکی با استقلال) به همه نشان می‌دهد سیگنال‌های قهرمانی است.

بلوغ تاکتیکی تیم همچنان بایستی ادامه داشته باشد تا بازیکنان بتوانند در طول ٩٠ دقیقه تفکرات سرمربی خود را نمایش دهند و احساسات و هیجانات خود را کنترل نمایند. آنچه را که نمی‌توان به آسانی از آن گذشت حمایت بی نظیر طرفداران و عاشقان این تیم بزرگ است که هیچگاه رهایش نکرده است و در بدترین شرایط نیز یار همیشگی بودند.

امامی‌فر در پایان می‌گوید: امسال دستهایی پشت پرسپولیس هست که او را به‌سوی قهرمانی هدایت می‌کنند.

دست‌های کاپیتان نوروزی  که قلبش را به هواداراش تقدیم می‌کند، دستهای به هم گره خورده بازیکنان که با فریاد "یا حسین" از پله‌های استادیوم وارد زمین می‌شوند، دستهای عاشقانی که در سرمای سرد روزگار همچنان در حال تشویق و حمایت هستند، دست‌هایی که با قلم خود رنگ سرخ عشق رو در دل‌ها به تصویر می‌کشند، دست‌هایی که روبه آسمان برای سربلندی و موفقیت پرسپولیس دعا می‌کنند و در نهایت دستهای پنهان، همان دست خداست که پرسپولیس را تنها نمی‌گذارد.

دیدگاه‌ها