کد خبر : 1318986 | 31 فروردين 1395 ساعت 19:17 | 58.2K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز مرگ هادی باور نکرده‌ایم این اتفاق افتاد

بادامکی: مهرداد خیلی حرص و جوش می‌خورد

همبازی سابق مهرداد اولادی در پرسپولیس اعتقاد دارد که او خیلی حرص و جوش می‌خورد.

بادامکی: مهرداد خیلی حرص و جوش می‌خورد
حسین بادامکی در مورد فوت ناگهانی مهرداد اولادی به "ورزش سه" می‌گوید: اینکه چرا مهرداد را هم از دست دادیم باید پزشکان صحبت کنند. اما واقعا این خبر برای من دردناک بود و هنوز آن باور نکرده‌ام.

او در مورد اینکه چرا بازیکنان جوان به یکباره با ایست قلبی روبه‌رو می‌شوند هم گفت: واقعا خودم هم دلیل آن را نمی‌دانم. هنوز مرگ هادی را باور نکرده‌ام که امروز با این خبر روبه‌رو شدم، متاسفانه در فوتبال ایران خبرهای بعد زود منتشر می‌شود و من نمی‌دانم چرا یک بازیکن جوان در این سن و سال باید اینقدر زود دارفانی را وداع بگوید.

کاپیتان پدیده اعتقاد دارد که مهرداد اولادی به حقش نرسید: اگر با مهرداد اولادی فوتبال بازی کرده باشی، متوجه می‌شوید که او به هیچ وجه در فوتبال به حقش نرسید چراکه بسیار بازیکن با استعدادی بود و تکنیک بالایی داشت. حق این بازیکن که به اروپا برود ولی این اتفاق برایش نیفتاد.

بادامکی در مورد خصوصیات اخلاقی اولادی می‌گوید: اولادی بسیار مهربان بود اما متاسفانه خیلی حرص و جوش می‌خورد و شاید به همین دلیل هم باشد که ما او را اینقدر زود از دست دادیم. حتما به تهران می‌آیم تا در مراسمش شرکت کنم و امیدوارم خدا به خانواده‌اش صبر بدهد.

دیدگاه‌ها