کد خبر : 1319187 | 01 اردیبهشت 1395 ساعت 16:01 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماجدی: سابقه مدیریتی من را کافی ندانستند!

در لیگ یک درگیری راه می‌اندازند تا امتیاز بگیرند

سرپرست تیم خونه به خونه بابل می گوید 4 هفته پایانی بازی های لیگ یک در حساسیت کامل به سر می برد و باید از داوران باتجربه برای قضاوت بازی ها استفاده کنند.

در لیگ یک درگیری راه می‌اندازند تا امتیاز بگیرند
به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی در رابطه با بازی های تیم خونه به خونه بابل می گوید: متاسفانه ما بسیار بدشانس هستیم، همه آنهایی که بازی های تیم خونه به خونه را دنبال می کنند شاهد هستند که در هر بازی ما چندین و چند موقعیت برای گلزنی داریم اما متاسفانه از اغلب آنها نمی توانیم استفاده کنیم و به همین ترتیب امتیازات زیادی را از دست داده ایم. فعلا روی بازی های آینده خود تمرکز کردیم تا بتوانیم حداکثر امتیازات را از بازی های خود بگیریم و به نتیجه مورد نظر برسیم.

او درباره اوضاع این روزهای لیگ یک گفت: بازی ها به روزهای حساس خود رسیده است به همین دلیل خواهش می کنیم از داوران اسم و رسم دارتری استفاده کنند که تجربه قضاوت بازی های مهم را دارند تا حق به حق دار برسد. همانطور که همه در برنامه لیگ یک دیدند در دو دیدار قبل که ما در اصفهان بازی داشتیم به راحتی دو پنالتی ما سوخت و همان بازی را با یک گل به حریف واگذار کردیم.

سرپرست خونه خونه ادامه داد: متاسفانه این روزها خیلی از تیم ها می خواهند با درگیری و قیل و قال راه انداختن و داد و بیداد در بازی ها امتیاز بگیرند که باید با نظارت بیشتر سازمان لیگ به آنها ثابت شود این روش غلط است.

ماجدی در این رابطه ادامه داد: این روزها همه درگیر برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هستند و گویا لیگ یک به فراموشی سپرده شده است، دغدغه همه شده انتخابات و گوش شنوایی وجود ندارد که حرف های ما را راجع به نظارت بیشتر بشنود، خیلی از تیم ها هزینه های زیادی کردند و باید ثمره آن را ببینند که در صورت توجه ویژه نداشتن به چهار هفته آخر، ممکن حق شان ناحق شود.

وی در ادامه گفت: ما هرگز نمی خواهیم که برای ما کاری کنند فقط می خواهیم از داوران و افرادی استفاده شود که تجربه قضاوت بازی های بزرگ و حساس را دارند، متاسفانه پس از خیلی از بازی ها می بینیم که به گزارش های مربوط به اتفاقات رسیدگی نمی کنند، یعنی یا رسیدگی نمی شود و یا گزارشی نمی رود که رسیدگی شود.

ماجدی در رابطه با عدم صلاحیت خود در انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: هنوز هم به ما کتبا اعلام نکردند اما در رسانه ها خواندم که گفتند از نظر سوابق مدیریتی صلاحیت بنده تایید نشده که سوابق مدیریتی من را کامل نمی دانند، گویا آن چیزی که در قاتون آمده این است که یا باید مدیرعامل باشگاهی باشید، یا رئیس و دبیر هیات فوتبال و یا مدیرعامل یک شرکت خصوصی.

او در این باره ادامه داد: 2 سال مدیریت تیم ملی فوتسال، 4 سال سرپرستی استقلال، 2 سال قائم مقامی باشگاه پیکان و ریاست کمیته جوانان را در کارنامه خود داشته ام با مدرک فوق لیسانس اما دوستان این سوابق را کافی نمی دانستند، نمی دانم چرا این قوانین را وضع کرده اند، این فرمول علی دایی هم بیاید نمی تواند با آن همه افتخار نمی تواند در انتخابات هیات رئیسه شرکت کند!

دیدگاه‌ها