کد خبر : 1319380 | 02 اردیبهشت 1395 ساعت 13:18 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی: فردا با یازده شیر به مصاف پدیده می‌رویم

مربی تیم فوتبال راه آهن در نشست خبری قبل از بازی با پدیده گفت: فردا با یازده شیر به مصاف حریف می رویم.

کرمی: فردا با یازده شیر به مصاف پدیده می‌رویم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فرشاد کرمی مربی تیم راه آهن که به دلیل فوت مادر توپالیدیس سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار برابر پدیده حاضر شده بود، در ابتدا گفت: متاسفانه ما اخیراً یک جوان خوب را در فوتبال از دست داده ایم. از درگذشت اولادی متاسفم. اما درباره بازی باید بگویم که دیدار سختی برابر تیم پدیده داریم. آنها خوب بازی می کنند و مطمئناً بازی سختی داریم. نکته اصلی این است که پدیده استرسی برای مصاف با ما ندارد ولی ما صد در صد به سه امتیاز نیاز داریم و باید بازی را ببریم.

وی افزود: ما تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم و بازیکنان و اعضای تیم یک دل هستند تا بتوانیم پدیده را شکست دهیم. در چند بازی قبلی روند خوبی داشتیم و مشکلات حمله را تا حد زیادی حل کرده ایم. جا دارد یک تشکر از بازیکنانم بکنم که با وجود مشکلات، مردانه تمرین کرده اند. ما فردا با یازده شیر به زمین می رویم و تلاش می کنیم سه امتیاز را بگیریم.


مربی راه آهن درپاسخ به این سوال که آیا احتمالا جریمه ای متوجه راه آهنی ها در صورت ناکامی برابر پدیده هست یا نه، گفت: من اگر بودم جریمه نمی کردم. تیم راه آهن چند سال است که مشکلات زیادی دارد. بازیکنان مثل یک مرد می جنگند. به نظرم منصفانه نیست که بخواهیم جریمه ای را متوجه بازیکنان کنیم.

دیدگاه‌ها