کد خبر : 1319436 | 02 اردیبهشت 1395 ساعت 16:28 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

پذیرش استعفای استیماچ توسط هیات مدیره

هدایت سپاهان با خردجمعی!

مربی کروات نتوانست انتظارات را برآورده کند تا جایی که بعد از شکست سنگین برابر الاتحاد استعفا داد تا نیمکت مدافع عنوان قهرمانی بار دیگر دستخوش تغییرات شود.

هدایت سپاهان با خردجمعی!
به گزارش "ورزش سه"، درست از همان روزی که باشگاه در درگیری محرم نویدکیا با ایگور استیماچ طرف مربی کروات را گرفت و از کاپیتان جنجالی خود خواست به عنوان مشاور با هیات مدیره و باشگاه همکاری داشته باشد می شد این گونه برداشت کرد که مربی کروات بدجوری تحت فشار است و هیچ بعید نیست با یک نتیجه ناامید کننده از سمت خود کنار برود.

این اتفاق در دوحه و در ورزشگاه السد برای این مربی سرشناس افتاد جایی که شاگردان او برخلاف پیش بینی ها مقابل الاتحاد به چهار میخ کشیده شدند آن هم با ارائه یک نمایش ضعیف و غیر منتظره در نیمه دوم! بعد از این اتفاق بود که استیماچ از سمت خود استعفا داد تا کار را برای مدیران باشگاه راحت تر کند که دست به تغییرات دوباره بزنند.

در شرایطی که هنوز کاروان سپاهان از قطر بازنگشته از اصفهان خبر رسید در صحبت های غیر رسمی که میان مدیران و اعضای هیات مدیره انجام شد با اتفاق آرا استعفای ایگور استیماچ مورد موافقت قرار گرفت و قرار شد در جلسه رسمی روز شنبه با این استعفا به صورت رسمی موافق شود.اتفاقی که باشگاه را از زیر بار ضرر و زیان های مالی شدید برای قرارداد مربی کروات در سال دوم هم خلاص می کند.

اما این که بعد از استیماچ نیمکت سپاهان به چه مربی سپرده خواهد شد نیز بحث هایی میان مدیران باشگاه صورت گرفت تا جایی که شنیده می شود نه تنها مربی جدید تا پایان فصل که پنج بازی (4 بازی در لیگ برتر و یک بازی در لیگ قهرمانان آسیا) باقی مانده انتخاب نخواهد شد بلکه سپاهان با خردجمعی! و به صورت همفکری با دستیاران استیماچ و مشاوره احتمالی محرم نویدکیا به صورت غیر محسوس اداره خواهد شد تا پرونده فاجعه بار لیگ پانزدهم بسته شود و برای فصل آتی تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

در این بین شایعه ای هم دهان به دهان در بین طرفداران سپاهان در نصف جهان می چرخد مبنی بر این که حسین چرخابی پیشکسوت این باشگاه که در حال حاضر عضو کمیته فنی هم هست به احتمال فراوان به عنوان مربی موقت هدایت سپاهان را در بازی های باقی مانده در دست بگیرد و در کنار مربیان دیگر تیم را از بحران فعلی نجات دهد.

دیدگاه‌ها