کد خبر : 1319756 | 03 اردیبهشت 1395 ساعت 20:33 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض شدید کمالوند به داوری

کمالوند: دو امتیار برای تراکتور گرفتیم

سرمربی گسترش فولاد توقف تیمش مقابل صدرنشین را به داوری ربط داد.

کمالوند: دو امتیار برای تراکتور گرفتیم
به گزارش "ورزش سه"، اولین صحبت کمالوند درباره عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی حریف بود . او گفت : بازیکنان ما این مسئله را رعایت کردند اما تیم حریف این کار را انجام نداد البته پس از بازی ویسی از من عذرخواهی کرد و گفت که به بازیکنانش گفته بود توپ را به بیرون بزنند اما آنها این کار را انجام ندادند. فکر می‌کنم همیشه باید بازی جوانمردانه را رعایت کنیم.

داور رفتن و برگشت
در دقایقی نخست بازی بر روی بازیکن ما خطای پنالتی انجام شد اما داور این اعتقاد را نداشت. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد سرنوشت بازی عوض می‌شد. گل دوم پدیده نیز مقابل ما مردود بود، این اشتباهات به تیم ضربه می‌زند البته می‌دانیم که داوران غرضی ندارند و به همین دلیل هم توهینی به آنها نمی‌کنیم. ما همیشه به داوران احترام می‌گذاریم و معتقدم که پاکترین داورها را داریم اما از دپارتمان داوری این سوال را دارم که چطور می‌شود در یک بازی یک پنالتی مشکوک برای حریف گرفته می‌شود اما در بازی امروز این اتفاق رخ نمی‌دهد.  هیچ کجای دنیا بازی رفت و برگشت 2 تیم توسط یک داور قضاوت نمی‌شود اما این اتفاق در بازی ما با استقلال خوزستان رخ داد. ما در بازی رفت هم با پنالتی به حریف باختیم.

برای تراکتور امتیاز گرفتیم
 ما امروز 2 امتیاز به نفع تراکتورسازی گرفتیم. در تیم ما 3 چیز اهمیت دارد اول عزت و آبروی فوتبال آذربایجان است، دوم کمک به تراکتورسازی که سعی می‌کنیم مقابل پرسپولیس نیز از حریف امتیاز بگیریم  و سوم اینکه اگر تیم ما از رده هشتم به بالا قرار بگیرد به قرارداد بازیکنان افزوده می‌شود.

باید پنالتی گرفته می شد
 شاید اگر در بازی امروز پنالتی گرفته می‌شد برنده می‌شدیم. اگر اشتباهات داوری نبود تیم ما الان در رده سوم یا چهارم لیگ بود، به هر حال از نتیجه بازی راضی نیستم اما از بازی شاگردانم راضی‌ام. استقلال خوزستان در نیمه دوم تدافعی بازی کرد. کادر فنی این تیم خط حمله ما را آنالیز کرده بود. به هر حال این تیم مدتها در صدر جدول قرار داشت اما در نیمه دوم 3،4 توپ بیشتر روی دروازه ما نیامد. این نشان می‌دهد که استقلال خوزستان به دنبال یک امتیاز بود اما ما به دنبال فوتبال هجومی بودیم که متأسفانه به هدفمان نرسیدیم. اگر پنالتی گرفته می‌شد حتی گل‌های بیشتری نیز بعد از آن می‌زدیم.

محمد ابراهیمی ضعیف ظاهر نشد
اعتقاد ندارم که او امروز در حد و اندازه‌های خودش نبود. به هر حال ما با تیمی بازی کردیم که 17 هفته در صدر قرار داشت و فقط 2 شکست در کارنامه قرار دارد.ما امروز 4 فرصت خوب گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. باید از هواداران این تیم به خاطر حمایتشان تشکر کنم، امیدوارم همانطور که امروز 2 امتیاز به نفع تراکتورسازی گرفتیم این هواداران در بازی با پرسپولیس هم از ما حمایت کنند.

رضاییان باید پاس بدهد
بارسلونا هم 4 هفته برنده نشد. ما در بازی امروز به مرور زمان بهتر شدیم. ضمن اینکه استقلال خوزستان برای گل نخوردن آمده بود. در خصوص داریوش رضائیان باید بگویم که او را تغییر پست دادیم و امروز نیز به عنوان یک بازیکن دفاعی کار کرد و خوشحالم که کی‌روش نیز از او در تیم ملی در همان پست استفاده می‌کند. رضائیان باید پاس بدهد و ما او را توجیه کردیم که مقابل خط دفاعی بازی کند چرا که این مسئله به لحاظ تاکتیکی برای تیم بهتر است.

آمده بودند نبازند 
تیم ویسی آمده بود که بازنده نباشد و یک بازی بسته ارائه کرد. استقلال خوزستان مقابل سایر تیم‌ها اینگونه بازی نکرد اما امروز با این تاکتیک وارد زمین شده بود. در این میان نیز محمد ابراهیمی در میان فشردگی خط دفاع حریف نتوانست کاری از پیش ببرد.

فصل بعد مدعی هستیم
 اگر تیم کنونی حفظ شود و 5،6 مهره خوب به ترکیب اضافه شود گسترش فولاد می‌تواند برای فصل آینده یکی از مدعیان کسب سهمیه و حتی قهرمانی باشد.

دیدگاه‌ها