کد خبر : 1319823 | 03 اردیبهشت 1395 ساعت 22:36 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران به بازیکنان استقلال افتخار کنند

مظلومی: امروز 16 دلاور داشتیم

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی پس از بازی فولاد حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مظلومی: امروز 16 دلاور داشتیم
به گزارش "ورزش سه"، مظلومی که از نمایش تیمش راضی به نظر می‌رسید، از بازیکنان استقلال تشکر کرد.
 
هواداران به بازیکنان استقلال افتخار کنند
 فکر می‌کنم بازی زیبایی بود. هواداران باید به این جوانان افتخار کنند. ما 16 دلاور داشتیم و 14 نفر بازی کردند. همه دلاورانه بازی کردند.

جمع کردن تیم سخت بود
به تیمم تبریک می‌گویم. بعد از داربی تیم را جمع کردن کار سختی است. آنها خودشان خواستند و پیروز شدند. اگر کمی بازیکنان دقت داشتند، پیروزی پرگلی رقم می خورد. در هر صورت به آینده امیدوار هستیم و تلاش می‌کنیم آینده خوبی داشته باشیم.

باید بیشتر گل می زدیم
سرمربی استقلال درپاسخ به سوالی درباره از دست دادن موقعیت‌های زیاد تیمشگفت :ما موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی فوتبال است. سه گل را سریع به ثمر رساندیم و تلاش کردیم بازهم گل بزنیم ولی نشد.
سه بازی بعدی
ما به آینده امیدواریم. تیم فولاد در نیم فصل دوم، تیم دوم است و کار سختی داشتیم. به هرحال ما در برخی بازی‌ها امتیازات بدی را از دست دادیم.

داربی گذشته ، حسرتی نیست
مظلومی در پاسخ به این پرسش که آیا حسرت نمی‌خورد که چرا ترکیب امروز را در داربی به میدان نفرستاده بود، اظهار کرد: نه، داربی شرایط خودش را داشت و آن بازی گذشته است.

عمران زاده در اختیار باشگاه است
وی درباره وضعیت عمران‌زاده، گفت: عمران زاده در اختیار باشگاه استقلال است.

درمورد افشارزاده بی انصافی نکنید
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به شعارها علیه افشارزاده و خودش چه بود، گفت: من چیزی نشنیدم چون تمرکزم به بازی بود. امروز هواداران به خوبی از تیم حمایت کردند و تیم مال آنها است. آنها در آینده قطعا از تیم حمایت می کنند. افشارزاده واقعا برای تیم زحمت می‌کشد. او بدهی های گذشته را پرداخت می کند و دیروز طلب توزی را به هزار دردسر پرداخت کرد و بی انصافی است که درموردش این طور صحبت شود.

دیدگاه‌ها