کد خبر : 1319946 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 12:23 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

داوران خطاهای روی من را نمی‌گیرند

درویشی: خسوس پایم را زد، پنالتی بود

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد اعتقاد دارد داوران خطاهایی که رویش انجام می شود را نمی گیرند.

درویشی: خسوس پایم را زد، پنالتی بود
امین درویشی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان می گوید: تیم استقلال خوزستان برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می کند و در بازی دیروز نیز برای کسب موفقیت به زمین آمد. ما عملکرد خوبی داشتیم و می توانستیم پیروز از زمین خارج شویم. تیم استقلال خوزستان به یک امتیاز راضی بود اما ما برای 3 امتیاز تلاش کردیم. با این حال نتیجه بدی کسب نکردیم.

وی درباره استقبال هواداران تراکتورسازی از بازی گسترش فولاد تاکید می کند: استقبال خیلی خوبی انجام شد. ما تلاش خواهیم کرد تا تراکتورسازی بتواند در جدول لیگ بالا بیاید و البته خودمان هم هنوز شانس کسب سهمیه آسیایی داریم. امیدوارم این هواداران در بازی های بعدی نیز به ورزشگاه بیایند.

مهاجم گسترش فولاد با اشاره به صحنه ای که گفته می شود خسوس در محوطه جریمه رویش خطا کرد، عنوان می کند: به نظر من پنالتی بود. خسوس پای مرا زد. این نخستین باری نیست که داوران روی من خطا می شود و نمی گیرند. دو، سه بازی است شرایط اینطور پیش می رود. شاید داوران تصور می کنند من تمارض می کنم اما واقعا اینطور نیست. دیروز هم پنالتی صد درصد روی من گرفته نشد.

درویشی صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: کارمان برای کسب سهمیه سخت شده است اما تلاشمان را انجام می دهیم تا بتوانیم بهترین بازی های خود را انجام دهیم و نتایج خوبی بگیریم.برای ما همین که جزو 6 تیم بالایی جدول هم باشیم، کفایت می کند.

دیدگاه‌ها