کد خبر : 1320007 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 18:08 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

آدبایور در مصاحبه با آاس

هیچ بازیکنی حتی نزدیک به رونالدو هم وجود ندارد

امانوئل آدیابور، ستاره توگویی سابق باشگاه هایی چون آرسنال، سیتی، تاتنهام و رئال مادرید در مصاحبه با آ اس به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت.

هیچ بازیکنی حتی نزدیک به رونالدو هم وجود ندارد
به گزارش "ورزش سه"، آدریابور که در حال حاضر برای کریستال پالاس بازی می کند، در یک مقطع در فصل 2010-2011 برای رئال مادرید بصورت قرضی به میدان رفت و توانست تا حدودی نیز موثر واقع شود.

او در آستانه بازی حساس رئال و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به آ اس گفت:" می توانم تضمین بدهم که بازی با سیتی برای رئال ساده نخواهد بود؛ به خصوص در ورزشگاه اتحاد. من برای سیتی بازی کرده ام و می دانم این تیم در خانه چه قدرتی دارد. سیتی البته در این سال های اخیر بسیار قدرتمندتر از گذشته شده. تیمی که توره، دی بروین و آگوئرو را در اختیار دارد، برای هیچ تیمی یک حریف آسان محسوب نمی شود. شانس صعود دو تیم 50-50 است. هرکدام هم که صعود کنند خوشحال خواهم شد."

پیوستن به رئال:" بهترین لحظه دوران ورزشی من روزی بود که به رئال پیوستم. برای من که از کشور کوچکی مثل توگو می آیم، پیوستن به تیمی بزرگ مثل رئال با استادیوم فوق العاده اش، یک فرصت استثنایی بود که هرگز فراموشش نمی کنم. حضور در رختکن رئال با آن همه بازیکن بزرگ برای من یک افتخار بود."

رونالدو یا مسی:" من مقابل مسی بازی کرده ام نه کنار او اما معتقدم در حال حاضر هیچ بازیکنی حتی نزدیک به کیفیت رونالدو هم در دنیا وجود ندارد. خیلی ها در مورد او تصور اشتباهی دارند. کریستیانو خودخواه نیست؛ کسانی که واقعا او را می شناسند درک می کنند که چه می گویم. او انسان و ورزشکار فوق العاده ای است. تا سال ها بازیکنی مثل رونالدو به رئال نخواهد آمد."

دیدگاه‌ها