کد خبر : 1320217 | 05 اردیبهشت 1395 ساعت 10:46 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

اژدری زاده: از عملکرد تیم رضایت دارم

هیات مدیره درباره اسکوچیچ تصمیم می گیرد

مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرد با شکست مقابل استقلال نباید همه نتایج قبلی را فراموش کرد.

هیات مدیره درباره اسکوچیچ تصمیم می گیرد
علیرضا اژدری زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شکست تیمش مقابل استقلال می گوید: زیبایی فوتبال همین است که شما نمی توانید آنرا پیش بینی کنید. گاهی اوقات آدم یک چیز فکر می کند و چیز دیگری در می آید. انتظار ما این بود که نتیجه بهتری مقابل استقلال کسب کنیم اما برخی مواقع چرخش توپ طور دیگری است. با این حال 3 بازی دیگر باقی مانده و سعی می کنیم با جبران این نتیجه بتوانیم موفقیت های دیگری به دست آوریم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش تاکید می کند: نیم فصل دوم روند تیم فولاد خوب و مثبت بوده است. رضایت نسبی از عملکرد تیم داریم.ما نباید فراموش کنیم رقیب ما استقلال تهران بود که از دربی ناراحت بود و می خواست جبران کند. قطعا به مسابقات برمی گردیم و امتیازات خوبی کسب می کنیم.

اژدری زاده درباره احتمال ماندگاری دراگان اسکوچیچ در فولاد برای فصل آینده می افزاید: ما یکسال دیگر با اسکوچیچ قرارداد داریم. هنوز مذاکره ای برای تمدید قرارداد با او انجام ندادیم. قبل از اینکه با او صحبت کنیم، باید در هیات مدیره بحث کنیم و به تصمیم برسیم. الان نمی توانم درباره آینده اسکوچیچ نظری بدهم اما قطعا تیم قدرتمندی را روانه مسابقات فصل آینده لیگ برتر می کنیم.

دیدگاه‌ها