کد خبر : 1320843 | 07 اردیبهشت 1395 ساعت 14:24 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

سوریان اگر المپیک برود، طلا برای اوست

رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران از دلایل حضور دوباره سوریان در انتخابی المپیک و دلیل مخالفت هایی که با محمد بنا می شود می گوید

سوریان اگر المپیک برود، طلا برای اوست

به گزارش "ورزش سه"، حمید سوریان یک بار دیگر برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک از سوی کادر فنی فراخوانده شد تا تلاش خود را برای حضور در ریو چهار باره کند. سوریان برای سومیت بار در مغولستان هم نتوانست سهمیه المپیک را کسب کند تا نگرانی ها در مورد او بیشتر از قبل شود اما کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت برای چهارمین و آخرین بار هم از او در استانبول برای کسب سهیمه استفاده کند.


رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مورد انتخاب سوریان برای حضور در انتخابی استانبول می گوید:« سوریان اگر بتواند سهمیه این وزن را بگیرد بی‌تردید طلای المپیک برای اوست. حمید یک کشتی‌گیر شش‌دانگ است ولی متأسفانه تحت تأثیر وزن کم کردن‌های پی‌درپی شده است. به‌نظر شخصی من او باید راهی استانبول شود و شایسته‌تر از او نیست، نظر بنا هم روی سوریان است، البته باید بدانیم که سوریان مجبور است راهی مسابقات کسب سهمیه در استانبول شود چون اگر او برود یا سهمیه می‌گیریم یا نه اما اگر کشتی‌گیر دیگری برود قطعاً سهمیه نمی‌گیریم. او محکوم به کشتی گرفتن است و مطمئن هستم طلای المپیک را به دست می‌آورد.»


جزینی در مورد انتقاداتی که به محمد بنا و کشتی فرنگی می شود هم این طور عکس العمل نشان داد:« برخی دیگر از افراد هم بیمار و وطن‌فروش هستند. برخی به‌خاطر چند دلار هر کاری می‌کنند، به‌خاطر چند دلار وطن را می‌فروشند اما نظر کسی که با 100 دلار همه چیز را می‌فروشد اهمیتی ندارد و کسی باید نظر بدهد که قلب تپنده دارد. ما اگر در لندن موفق بودیم 4 سال زحمت کشیدیم ولی اکنون همه چیز صفر بود و محمد بنا بازگشت.»

دیدگاه‌ها