کد خبر : 1321100 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 14:33 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

زینالی: امیدوارم دوباره به استقلال گل بزنم

علی زینالی که مهارت خاصی در گل زدن به سرخابی‌های پایتخت دارد، قصد دارد در دیدار فردا با استقلال گلزنی‌اش در دیدار رفت به این تیم را تکرار کند.

زینالی: امیدوارم دوباره به استقلال گل بزنم
زینالی درباره دیدار پیش رو با استقلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: مسلما بازی مهمی است، شانسمان برای گرفتن سهمیه و موقعیت خوبمان در جدول را از دست داده‌ایم ولی از این بابت که می‌توانیم در قهرمانی تعیین‌کننده باشیم بازی با استقلال برایمان مهم است، با تمام وجود می‌رویم تا اعاده حیثیت و خودمان را به باشگاه و کادرفنی اثبات کنیم و بازی خوب و شرافتمندانه‌ای انجام دهیم.

او در مورد برگزاری بازی در استادیوم تختی ادامه داد: واقعیت این است که این بازی تیم ما میزبان است و به دلیل مسائل امنیتی در ورزشگاه دستگردی بازی نمی‌کنیم و به جایش به تختی می‌رویم.

بازیکن سایپا که در دیدار رفت با استقلال تیمش را با زدن گل از شکست نجات داد و یک امتیاز را برای نارنجی‌پوشان خرید در مورد اینکه انگیزه دارد باز هم دروازه استقلالی‌ها را فروبریزد، افزود: خدا را شکر در بازی رفت با اینکه تیم یک بر صفر عقب بود توانستیم یک امتیاز خوب بگیریم و من توانستم تلاش تمام بچه‌ها را تبدیل به گل کنم، بازی مقابل استقلال و پرسپولیس حساسیت‌های خاص خودش را دارد و گل زدن به آنها خوشحال‌کننده است. امیدوارم اگر بازی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و باعث افتخارم است که بتوانم به استقلال گل بزنم.

دیدگاه‌ها