کد خبر : 1321106 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 14:55 | 17.1K بازدید | 3 دیدگاه

جلالی: سایپا وضعیت خوبی ندارد

سرمربی نارنجی پوشان در نشست خبری خود از آمادگی تیمش برای دیدار با استقلال تهران خبر داد و به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

جلالی: سایپا وضعیت خوبی ندارد
به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری امروز تیمش پیش از دیدار برابر استقلال درباره شرایط تیمش گفت:

واقعیت این است که اکنون وضعیت مطلوبی نداریم. چند بازیکن مصدوم داریم که مهمترین آندو است و سه بازیکن محروم نیز داریم. ما البته تلفیقی از بازیکنان جوان داریم که عملکرد خوبی در دو بازی گذشته داشتند. ما امیدواری داریم که بازی با استقلال بازی روان و موفقی داشته باشیم.

وی در مورد شرایط آندو گفت: اولا تست پزشکی باید طبق قوانین گرفته بودیم. مصدومیت در بازی با فولاد ایجاد شده بود. آندو بازیکنی بوده که وفاداری و صداقت خود را در این سال ها اثبات کرده و نباید ذهن به موارد دیگر برود و او خیلی از این مساله ناراحت است.

جلالی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا برخلاف وعده اش تیمش نتوانست در کورس قهرمانی حضور یابد گفت: مطمئن باشید چیزی که گفتم پایه و اساس فوتبال است. پرسپولیس اکنون شد و اینکه ما  نشدیم دلیل دارد. من به عنوان مربی باید مسوولیت نتیجه را قبول کنم. اما زمانی که تیم می برد همه بردند اما در زمان باخت فقط مربی باخته. ما مشکلاتی داشتیم. مسائل حاشیه ای در تمام طول فصل همراه ما بوده. ما چهار بازیکن از دست دادیم و تنها آندو را گرفتیم که مصدوم شد. از نظر نیروی انسانی شرایط سختی داشتیم.

وی ادامه داد: جواد خودش خواست که از تیم برود. آن زمان هر کسی می پرسیدید که چه کسی جای نکونام بیاید مطمئنا آندو را می گفت که البته مصدوم شد و این غیر قابل پیش بینی است.

جلالی در پاسخ به این سوال که صحبت هایی در تمام طول درباره استعفا و جدایی اش می شده گفت: ما نگاه مان به بازی های پیش رو است و اینکه بازی خوبی انجام دهیم. اکنون فرصت این مساله را نداریم.

 وی ادامه داد: آسیب دیده ها در تمام تیم های مطرح دنیا هست. قوانین هم به ما اجازه میدهد یار بگیریم اما زمان نیست. چندین بازیکن خارجی آمدند اما کیفیت در حد لیگ دو هم نداشتند و ما به همین منظور آنها را جذب نکردیم.

دیدگاه‌ها