کد خبر : 1321155 | 08 اردیبهشت 1395 ساعت 18:25 | 48.8K بازدید | 20 دیدگاه

بختیاری‌زاده:

آقای‌فردوسی‌پور!مسئول‌لیگ‌برتری‌نشدن‌مس‌نیستم

بختیاری‌زاده می‌گوید ما را محروم کردند، از محرومیت نمی‌ترسیم چراکه سال‌هاست محروم هستیم.

 آقای‌فردوسی‌پور!مسئول‌لیگ‌برتری‌نشدن‌مس‌نیستم

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش بختیاری‌زاده در کنفرانس پیش از بازی تیمش برابر فولاد در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا آرزو می‌کنم آحاد ملت ایران فردا پای صندوق‌های رای بروند و به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنند و دشمنان با دیدن این صف‌ها ناامید شوند.


سرمربی استقلال‌خوزستان همچنین با انتقاد از برنامه نود گفت: با توجه به تنش‌هایی که به وجود آمد، مردم خوستان انتظار داشتند برنامه تلویزیونی پرطرفدار به این موضوع می‌پرداخت که پرداخت اما عادل خان فردوسی‌پور خیلی از مسئولین استان من را زیرسوال برد. فردی که باید مجری برنامه می‌بود اما در مقام مدعی‌العموم حاضر شد و مسئولین ورزشی و سیاسی استان خوزستان را زیرسوال برد. او می‌خواست به زور از مسئولین بخواهد تا عذرخواهی کنند یا استعفا دهند. من نمی‌دانم آقای فردوسی‌پور چرا اتفاقات بازی استقلال‌خوزستان و مس کرمان را در فصل قبل پوشش نداد. صحنه‌های بسیار زشتی که در ورزشگاه کرمان به وجود آمد.


وی در ادامه گفت: نیمه‌های شب عادل فردوسی پور با من تماس گرفت و من بسیار خوشحال شدم که قرار است این موضوع از دید ورزشی موشکافی شود اما سهم تیم استقلال اهواز مظلوم و پرتماشاگر تنها یک دقیقه بود. اما تیمی که طرفدارانش برای بازی با پرسپولیس در خیابان‌های اطراف بودند. چراکه 60درصد از جایگاه را پرسپولیس گرفته بودند اما من در همان یک دقیقه 20 ثانیه‌اش را به عذرخواهی ملت شریف ایران اختصاص دادم. آقای فردوسی پور باید از مسئولین ورزشی می‌پرسید استقلال اهواز چه گناهی کرده که نباید از حق میزبانی استفاده کند و 60درصد استادیوم در اختیار تیم میزبان قرار داده شود، تنها 6300 بلیت فروخته شده بود آیا تنها در ورزشگاه 6300 نفر بود.


وی در ادامه گفت: آقای فردوسی پور و بهروان باید بگویند که اگر یکی از تیم‌های نساجی یا خونه به خونه راهی لیگ‌برتر شود که واقعا جای استان مازندران در لیگ‌برتر خالی است، کدام ورزشگاه 50 هزار نفری میزبانی بازی‌های این تیم‌ها را قبول می‌کند؟ گله‌ای که من و مردم خوزستان داریم که اجازه دادند چنین رفتاری با ما شود. امروز یکی از روزنامه‌ها صفحه‌ای را به این اختصاص داده بود که چرا سیاوش بابت سقوط عذرخواهی نمی‌کند. این موضوع به کسی ربطی ندارد. ما با کمترین امکانات و جوانان بومی توانستیم در لیگ حاضر شویم. در تمام مدت که دست من خالی بود، طرفداران استقلال اهواز کنار من بودند. اگر مس کرمان با امکانات فوق‌العاده و پول زیاد به لیگ‌برتر صعود نمی‌کند، ربطی به استقلال اهواز و سیاوش بختیاری‌زاده ندارد.


وی همچنین افزود: استادیوم این‌بار 6هزار نفر جایگاه دارد. آیا باید در تمام بازی‌ها تیم‌های رئال و بارسا تمام ورزشگاه را پر کنند. حالا که 60درصد از ورزشگاه را به پرسپولیسی‌ها می‌‌دهند، تمام بازی‌های رفت‌وبرگشت تیم‌های مثل ما را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند تا تمام طرفداران این تیم جا داشته باشند.


سرمربی استقلال اهواز در ادامه گفت: باید فرهنگسازی شود که 10 درصد حق تیم میهمان است. مسئولین استان من بسیار تلاش کردند اما طرفداران پرسپولیس از در و دیوار به ورزشگاه آمدند. آنها به عشق پرسپولیس آمده بودند و من هم به مانند آقای تهامی دلم برایشان سوخت.


بختیاری‌زاده همچنین گفت: اگر می‌دانستم نامه‌های محرمانه‌ای وجود دارد که قرار است 60درصد ورزشگاه را به پرسپولیسی‌ها بدهند بازی را در غدیر برگزار می‌کردیم و از تمام طرفداران تیمم می‌خواستم که به ورزشگاه بیایند.


وی در ادامه گفت: من نمی‌دانم زمانی که بازیکنانم در دقیقه 2 و حتی 92 موقع کرنر زدن سنگ خوردند چرا به آن توجه نشد. شمال، جنوب و شرق ورزشگاه در اختیار پرسپولیسی‌ها بود. من نمی‌دانم استقلال اهوازی‌ها در این بازی چه کوتاهی کرده‌اند، همچنین از آقای حسن کاظمی رئیس کانون مربیان  عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم یک بلیت وی آی پی را به او بدهم ولی 5، 6 صندلی وی آی پی در اختیار آقای راستاد بازیگر سینما بود.


او در ادامه گفت: تریبونی که در اختیار ماست امانت است و باید حرمت بیننده و شنونده را حفظ کنیم. ما را در این بازی محروم کردند. ما از محرومیت نمی‌ترسیم چراکه سال‌ها محروم هستیم.


سرمربی استقلال اهواز درباره بازی با فولاد گفت: تیم فولاد در دور برگشت توانسته خوب عمل کند و مدیریت این تیم آسیب شناسی کند و اکنون خوشبختانه جای خوبی دارد. زمانی که من تیم را به کس دیگر دادم، فولاد پایین‌تر از ما قرار داشت اما وقتی برگشتم فولاد با سر تیم ما بود. این تیم در دور برگشت جزو 3 تیم اول و بازی بسیار سختی داریم اما جوان‌های تیم من آمده‌اند تا با تمرینات خوبی که داشتیم بتوانیم با انگیزه زیاد به این بازی برویم.

 

بختیاری‌زاده در پایان در مورد غایبین بازی گفت: طالب ریکانی به دلیل محرومیت و پدرام اردلانی به دلیل مصدومیت در این بازی غایب هستند.

دیدگاه‌ها