کد خبر : 1321891 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:03 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

داور چهارم گرای پنالتی را داد

قلی‌زاده: گل زدن به استقلال آرزوی من بود

بازیکن جوان سایپا که توانست دروازه استقلال را باز کند اعتقاد دارد پنالتی‌ای که با سوت حریف گرفته شده اشتباه بود.

قلی‌زاده: گل زدن به استقلال آرزوی من بود

قلی‌زاده در مورد شکست مقابل استقلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خوبی بود. نیمه دوم اشتباهات داوری باعث شد استقلالی‌ها بتوانند یک گل به ما بزنند. آن صحنه اصلا پنالتی نبود و تازه کمک‌‌داور چهارم بود که به داور گفت پنالتی بگیرد، ما خیلی بهتر داشتیم بازی می‌کردیم و می‌توانستیم استقلال را ببریم. من اصلا خطایی انجام ندادم اول توپ را زدم و بعد به فخرالدینی برخورد کردم.


او در همین‌باره ادامه داد: ما برای آبروی خودمان بازی کردیم، نیمه اول خیلی خوب داشت پیش می‌رفت نیمه دوم اگر آن پنالتی گرفته نمی‌شد شاید نتیجه بازی الان چیز دیگری بود. به هرحال به استقلالی‌ها که 3 امتیاز را گرفتند  تبریک می‌گویم و به هر حال نمی‌توان به تصمیم داور اعتراض کرد.


این بازیکن در مورد گلی که به ثمر رساند نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر بلافاصله بعد از آن پنالتی‌ای که گرفته شد توانستیم جبرانش کنم و گل بزنم. استقلال پرطرفدارترین تیم‌های ایران هستند و هر بازیکن آرزویش گل زدن به این تیم‌ها یا بازی کردن مقابل آنهاست.


قلی‌زاده در پایان درباره برنامه سایپا برای دو بازی باقیمانده افزود: در بازی‌های اخیر نتایج خوبی نگرفتیم باید در بازی‌های باقیمانده از حیثیت و آبروی خودمان دفاع کنیم، هم‌قسم شدیم که نتیجه بگیریم. در انزلی مشکلات داوری باعث شد شکست بخوریم در بازی با استقلال هم این اتفاق افتاد وگرنه ما می‌توانستیم بهتر از این‌ها نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها