کد خبر : 1321921 | 11 اردیبهشت 1395 ساعت 15:19 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

داوران در هفته‌های پایانی بیشتر دقت کنند

قنبرپور: هواداران معرفت خود را نشان دادند

مربی پرسپولیس گفت: داوران باید در هفته‌های پایانی نهایت دقت را داشته باشند تا با اشتباهات‌شان با سرنوشت تیم‌ها بازی نکنند.

قنبرپور: هواداران معرفت خود را نشان دادند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مصطفی قنبرپور درباره شکست 2 بر صفر تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: با تمام احترامی که برای تیم نفت و مربیانش قائل هست باید بگویم ما در این دیدار روی دو ضد حمله غافلگیر شدیم و به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم.

 

وی افزود: نفت در این بازی کاملا دفاعی کار کرد و برای کسب حداقل امتیاز به میدان آمده بود اما آنها واقعا خوش‌شانس بودند که روی دو ضد حمله به گل رسیدند. شاید اگر در موقعیت‌ها بهتر عمل می‌کردیم و عملکرد خوب دروازه‌بان حریف نبود شرایط خیلی فرق می‌کرد.

 

مربی پرسپولیس با تاکید بر اینکه هواداران پرسپولیس با تشویق اعضای تیم در پایان دیدار بار دیگر معرفت خود را نشان دادند، یادآور شد: دست این هواداران را باید بوسید. آنها با حضور پرشورشان در ورزشگاه انگیزه ما را چند برابر کردند اما در این بازی فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و شاید قسمت این باشد که در روز آخر قهرمان مشخص شده و در ورزشگاه آزادی با هواداران با معرفت‌مان جشن قهرمانی بگیریم.

 

قنبرپور درباره قضاوت داور مسابقه عنوان کرد: گویا کارشناسان تشخیص داده‌اند که گل اول نفت آفساید بوده و این موضوع ناراحت کننده است. پرسپولیس راحت به صدر جدول نرسید که حالا به خاطر اشتباهات داوری نتواند قهرمان شود. داوران باید در این هفته‌های پایانی نهایت دقت را داشته باشند تا خدای نکرده با اشتباهات‌شان با سرنوشت تیم‌ها بازی نکنند. ضمن اینکه امیدوارم در دو بازی آخر تیم‌ها با تمام وجودشان بازی کنند و این‌طور نباشد که خدای نکرده تیمی فکر کند چون شانس کسب سهمیه ندارد یا در خطر سقوط نیست بازی‌های آینده خود را جدی نگیرد.

 

وی درباره حضور علی‌اکبر طاهری در تمرین روز جمعه پرسپولیس گفت: حضور سرپرست باشگاه در محل تمرین بسیار به موقع بود. او با صحبت‌هایش به بازیکنان روحیه داد و در صحبت با بازیکنان گفت؛ بازی با نفت را فراموش کرده و به خاطر هواداران در دو بازی آینده با تمام وجود ظاهر شوند تا با کسب دو پیروزی به قهرمانی رسیده و دل آنها را شاد کنیم. شرایط روحی و روانی بازیکنان بعد از صحبت‌های طاهری بهتر شد و با تصمیم برانکو دو روز به آنها استراحت دادیم تا بازی با نفت و اتفاقات آن را به کلی فراموش کرده و در شرایط ایده‌ال در تمرین روز سه‌شنبه حاضر شوند.

 

دیدگاه‌ها