کد خبر : 1322190 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:08 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

مدیر سایپا: جلالی انسان شریفی است!

برای موفقیت آقا مجید دعا می‌کنم

هر تیمی به دنبال نتیجه است و کسب امتیاز معیار خوبی برای ارزیابی یک مربی به شمار می‌رود. آقا معلم باید مسئولیت شکست‌هایش را بپذیرد و اگرنه به همه دانش خود در عرصه فوتبال پشت پا زده است.

برای موفقیت آقا مجید دعا می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بیت اله رضایی طی گفت و گویی عنوان کرد: امروزه در فوتبال  علاوه بر دانش لازم  ، درایت و حتی خوش ذوقی مربی از اهمیت خاصی برخوردار است و این موضوع یک خصیصه ذاتی است. اینکه آقای جلالی با همه دانشی که در حوزه فوتبال دارد اما نمی‌تواند نتیجه دلخواه را کسب نماید واقعیتی است که ایشان نمی‌خواهند آن را بپذیرند. به گمان بنده آقای جلالی می‌تواند یک مدرس خوب فوتبال باشد اما به هر دلیل او نتوانسته است در اداره کردن تیم‌های فوتبال چهره موفقی از خود نشان دهد. حضور ایشان در تیم فولاد و تراکتور گواه این ادعا است و ما دوست نداشتیم تا تیم سایپا هم آن ناکامی‌ها را تجربه کند.


 ایشان باید دانش فوتبال خود را در آکادمی‌های آموزشی در اختیار دوستداران این رشته بگذارد و این چیزی از ارزش‌های این انسان شریف و دوست داشتنی نمی‌کاهد.


مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در ادامه افزود: ورزش جای مجادله و توهین به یکدیگر نیست. ما باید در یک فضای حرفه‌ای و به دور از جنجال بتوانیم به غنای ورزش کشور بی افزایم. اینکه آقای جلالی با استفاده از تریبونی که در اختیارش قرارمی دهند بدون قبول مسئولیت شکست، بخواهد به‌نوعی مظلوم نمایی کند کار درستی نیست و به دور از اخلاق ورزشی است. توجه داشته باشیم هر تیمی به دنبال نتیجه است و کسب امتیاز معیار خوبی برای ارزیابی یک مربی به شمار می‌رود. آقا معلم باید مسئولیت شکست‌هایش را بپذیرد  و اگرنه به همه دانش خود در عرصه فوتبال پشت پا زده است.


بیت اله رضایی همچنین اظهار داشت: بنده به‌عنوان مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در خصوص فراهم کردن امکانات و همچنین پرداخت بموقع مطالبات حال و گذشته بازیکنان تیم سایپا از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ام. سعی کرده‌ام تا همه توان خود را با همراهی هیئت مدیره محترم باشگاه و خصوصاً حمایت‌های مدیرعامل محترم گروه خودرو سازی سایپا بکار بگیرم تا تیم دغدغه نداشته باشد. من از شما دعوت می‌کنم تا از زمین تمرین و امکانات ورزشی باشگاه سایپا دیدن کنید. باشگاه سایپا به لحاظ امکانات و زیبایی محل تمرین کمتر از یک کمپ اروپایی نیست. فاصله محل تمرین تا هتل و استادیوم فقط چند کیلومتراست و بازیکنان در کنار ساختمان اصلی که همه عوامل باشگاه از جمله مدیرعامل, مدیران و کارکنان در آن حضور دارند تمرین می‌کنند و به‌راحتی می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با آنان در میان بگذارند.  به یاد داشته باشیم که سایپا برندی محبوب متعلق به یک خودرو ساز بزرگ است و شکست و پیروزی تیم‌های ورزشی آن می‌تواند بر میزان محبوبیت آن تأثیر گذار باشد. این موضوع یعنی حفظ ارتقای برند و محبوبیت آن برای ما یک دغدغه است و هر مربی قبل از ورود به باشگاه سایپا باید متوجه اهمیت و حساسیت آن باشد.  


بیت اله رضایی گفت: کارگران و پرسنل زحمت کش سایپا از ما انتظار دارند و نتایج ضعیف علیرغم فراهم شدن همه امکانات نسبت به امکانات سایر باشگاه‌های کشور جای هیچ‌گونه دفاعی را برای ما باقی نمی‌گذارد. بنده و اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه خود را ملزم به پاسخگویی به پرسنل گروه سایپا می دانیم و امیدوارم آقای جلالی این حساسیت را درک کند.


وی در پایان اظهار داشت: با این همه به مربی فهیم و با دانش سایپا توصیه می‌کنم که با شهامت مسئولیت شکست‌ها را بپذیرند. قرار نیست آدم‌ها در همه زمینه‌ها استعداد لازم را برای موفقیت داشته باشند. تدریس و دانش افزایی می‌تواند آقای جلالی را همچنان محبوب و دوست داشتنی نگه دارد. بنده نیز برای موفقیت ایشان دعا می‌کنم. آقای جلالی انسان شریفی است و برای من همیشه قابل احترام‌اند.

دیدگاه‌ها