کد خبر : 1322221 | 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:22 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده اهل کم کاری نیست

احمدی: با شرافت برابر استقلال قرار می‌گیریم

هافبک پدیده مشهد اعلام کرد با توجه به تاثیری که نتیجه دیدارشان برابر استقلال خوزستان داراست با تمام توان مقابل این حریف قرار خواهند گرفت.

احمدی: با شرافت برابر استقلال قرار می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی پدیده مشهد که عملکرد مثبتی در ترکیب تیمش داشته درباره شرایط این تیم گفت: خوشبختانه با نتایج مناسبی که در نیم فصل دوم گرفتیم خیلی زود توانستیم بقای خودمان را در لیگ تثبیت کنیم. البته این را بگویم که ما انتظارمان خیلی بیشتر از این بود و هست و می خواهیم در دو هفته پایانی نیز به نتایج خوبی برسیم.


وی ادامه داد: با کسب امتیاز در دو بازی باقیمانده می توانیم به رتبه تک رقمی لیگ نیز دست یابیم و این مساله برای ما در این شرایط حائز اهمیت است. هفته گذشته باخت تلخی مقابل ذوب آهن تجربه کردیم و می خواهیم آن را جبران کنیم و به همین دلیل برای دیدارهای پایانی انگیزه زیادی داریم.


احمدی در مورد شرایط بازی هفته شان مقابل استقلال خوزستان و اینکه آنها در صورت شکست شانس این تیم را برای قهرمانی افزایش می دهند گفت: فوتبال یک بازی جوانمردانه است و هر حریفی که عملکرد بهتری داشته باشد به پیروزی می رسد. مطمئنا ما نیز به دنبال ارائه بازی خودمان هستیم و می خواهیم آنها را نیز متوقف کنیم. عملکرد ما برای دو حریف دیگر صدرنشین نشان می دهد که ما به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته ای نبوده ایم و هم پرسپولیس و هم استقلال تهران را متوقف کرده ایم و باید این شرایط را برابر استقلال خوزستان نیز ایجاد کنیم.


وی ادامه داد: همه ما انگیزه های شخصی نیز داریم که شکست تلخ در دیدار رفت برابر آنها را نیز جبران کنیم و به هیچ عنوان به جایگاه حریف نگاه نمی کنیم. در دو هفته پایانی مطمئنا مثل همیشه فوتبال واقعی را از پدیده خواهید دید و هیچ کدام از بچه های ما اهل کم کاری و بی انگیزگی نیستند.


هافبک دفاعی موفق پدیده در مورد شرایطش برای فصل آینده گفت: هنوز دو بازی دیگر باقی مانده و آقا رضا مهاجری هم لطف زیادی به من داشته اند و اعتماد و اعتقادشان باعث شد تا عملکرد خوبی در کنار دیگر بازیکنان داشته باشم. برای فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته ام و تنها امیدوارم فصل را به خوبی برای پدیده به پایان برسانیم تا هواداران از ما راضی باشند.

دیدگاه‌ها