کد خبر : 1322322 | 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:42 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

قائدی‌فر: بازی با الاتحاد حیثیتی است

دفاع چپ جوان سپاهانی‌که امسال در اکثر بازی‌های تیمش به صورت فیکس به میدان رفته می‌گوید دو برد در بازی‌های اخیرشان وضعیت بهتری نسبت به گذشته پیدا کردند و امیدوارند که دو بازی باقیمانده را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند.

قائدی‌فر: بازی با الاتحاد حیثیتی است

سعید قائدی‌فر در مورد پیروزی مقابل گسترش فولاد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خوبی و حقمان برد بود. در خیلی از بازی‌ها خوب بازی کردیم ولی نتیجه نگرفتیم. شرایط دست به دست هم داد تا بتوانیم دو بازی گذشته که اتفاقا مقابل تیم‌های خوب لیگ‌برتر به میدان رفتیم را ببریم. از  حمایت هوادارانمان نیز ممنونیم.


او در مورد کار کردن زیر نظر زاغی‌نژاد ادامه داد: من قبلا هم با ایشان کار کرده‌ام آقای زاغی‌نژاد مربی بادانشی است و مدیریتی قوی دارد، تجربه‌اش بالاست. زمان آقای قلعه‌نویی آقای زاغی‌نژاد کمک ایشان بودند و تجربه مربیگری بالایی دارند و پیروزی در دو بازی اخیر نشان از توانایی‌های این مربی دارد و ایشان از لحاظ روحی روانی و فنی خیلی با بچه‌ها کار کردند. البته جا دارد از آقای مجید بصیرت که واقعا به تیم روحیه دادند نیز تشکر کنم زیرا تیم ما بیش از هر چیزی نیاز به حمایت روحی روانی دارد.


بازیکن جوان سپاهان در مورد دیدار با الاتحاد عربستان که پیش رو دارند که یک بازی تشریفاتی محسوب می‌شود نظرش را اینگونه بیان کرد: بعد از برد مقابل گسترش روحیه به تیم بازگشت امیدواریم بتوانیم شکست در بازی رفت مقابل الاتحاد را جبران کنیم. این بازی برای ما حیثیتی محسوب می‌شود و باید ببریم و از حیثیبت باشگاه بزرگ سپاهان و هوادارانمان دفاع کنیم.


بازیکن سپاهان درباره اینکه برنامه‌شان برای دو بازی لیگ چیست ادامه می‌دهد: آقای زاغی‌نژاد و کمک‌هایشان مدام با ما صحبت می‌کنند و برنامه‌ریزی انجام می‌دهند و نباید حریفانمان را دست کم بگیریم و باید بتوانیم همانند 2 بازی گذشته که پیروز شدیم 2 بازی آینده را نیز همین کار را انجام دهیم.


قائدی‌فر در پایان درباره خبر حضور عبدالله ویسی برای فصل بعد افزود: آقای ویسی مربی توانایی است و امسال هم تیمش خوب نتیجه گرفته و مدعی اصلی قهرمانی است من هم این خبر را از این‌ور و آن‌ور شنیدم. امیدوارم هر تصمیمی گرفت می‌شود به نفع سپاهان باشد.

دیدگاه‌ها