کد خبر : 1322648 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 11:45 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ستاره های الهلال مقابل تراکتورسازی

الوطن: امیدهای پاختاکور به برد تراکتور است

امشب در دیداری حیثیتی تیم های تراکتورسازی و الهلال به مصاف هم می روند جدالی که برای تبریزی ها جنبه تشریفاتی و برای حریف سعودی حکم مرگ و زندگی را دارد.

الوطن: امیدهای پاختاکور به برد تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تراکتورسازی با برتری 2-0 برابر الهلال در بازی رفت در دوحه صعود و صدرنشینی اش در این گروه را قطعی کرد جدال برگشت دو تیم که به میزبانی تبریزی ها در مسقط برگزار می شود علاوه بر جنبه حیثیتی برای الهلالی ها حکم مرگ و زندگی دارد چون در صورت ناکامی دوباره در این دیدار تیم مطرح عربستانی حذف و جای خود را به پاختاکور خواهد داد.


در آستانه این دیدار روزنامه الوطن قطر امروز در گزارشی پیرامون بازی های مهم لیگ قهرمانان آسیا در گزارشی با این تیتر «الهلال فقط با غلبه بر تراکتور زنده می ماند» به بررسی اخبار پیرامون این بازی پرداخت و نوشت:« در شبی که ستاره های سرشناس و مصدوم الهلال همچون آیلتون آلمیدا، کارلوس ادواردو و عبدا.. زوری به ترکیب تیم شان برمی گردند دنیس سرمربی یونانی این تیم چاره ای ندارد تا با غلبه بر تراکتورسازی همچنان امیدهای تیمش برای صعود در آخرین جام ممکن را از دست ندهد».


این روزنامه با اشاره به وضعیت پاختاکور در تاشکند تصریح کرد:« ازبک ها خیلی امیدوار هستند تا تراکتورسازی بتواند یقه الهلال را برای بار دوم بگیرد تا آنها با عبور از سد الجزیره گوی سبقت از حریف سعودی را ربوده و به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک شانزدهم نهایی و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شوند».

دیدگاه‌ها