کد خبر : 1323515 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 11:14 | 21.2K بازدید | 3 دیدگاه

دعوت تراکتورسازی از هواداران برای بازی استقلال

باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی در آستانه دیدار مقابل استقلال طی بیانیه‌ای از هواداران پرشور خود دعوت کرد تا حضور پرشوری در دیدار مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تهران داشته باشند.

دعوت تراکتورسازی از هواداران برای بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در متن این بیانیه آمده است:


 تنها 2 هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور باقیمانده است و تیم تراکتورسازی با طی روند رو به رشد تلاش می‌کند به سهمیه لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا دست یابد.


سرخ پوشان فوتبال آذربایجان باروحیه‌ای مثال‌زدنی و با وحدت و اتحاد و همدلی خود را آماده می‌کنند تا فردا در ورزشگاه 100 هزارنفری آزادی تهران مقابل حریف آبی‌پوش خود قرار گیرند.


ارتش سرخ فوتبال آذربایجان فردا در حالی گام به مستطیل سبز می‌گذارد که پرشورترین هواداران فوتبال آسیا از دیار آذربایجان تصمیم دارند یک‌بار دیگر کنار تیم خود حضور یابند تا تراکتورسازان نه‌تنها در آزادی احساس تنهایی نکنند بلکه همچون خانه خود به مصاف رقیب برود.


البته شاید ازنظر کمیت تعداد هواداران تراکتور در دیدار فردا کمتر باشد ولی این موضوع بر همگان واضح و آشکار است که هر هوادار تراکتور شور و اشتیاقی در ورزشگاه ایجاد می‌کند که صدها هوادار دیگر تیم‌ها شاید در این امر ناکام باشند.


پس یک «یاعلی» می‌گوییم و با هواداران پرشور خود فردا برای کسب 3 امتیاز می‌جنگیم تا بار دیگر سهمیه حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را برای فوتبال آذربایجان کسب کنیم تا بتوانیم در قاره کهن به افتخارآفرینی فکر کنیم.

دیدگاه‌ها