کد خبر : 1323594 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 14:20 | 66.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ وزیر ورزش به اظهارات آجورلو

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اتهام دخالت دولت در انتخابات فوتبال تاکید کرد که اگر دولت قصد دخالت داشت محمود اسلامیان رای می‌آورد.

پاسخ وزیر ورزش به اظهارات آجورلو

به گزارش "ورزش سه"، از محل مجمع فدراسیون ، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: تشکر می‌کنم قبول زحمت کرده و در این مهم شرکت کردید. از هیات رئیسه قبلی هم تشکر می‌کنم و از کفاشیان هم به خاطر توسعه فوتبال تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از کفاشیان و اعضای هیات رئیسه که در این مدت تلاش کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم که از تجربیات آنها استفاده کنیم و بتوانیم در آینده شاهد رشد و پیشرفت فوتبال باشیم. تاج هم زحمات زیادی در فوتبال کشیده و امیدوارم که شرایط خوب باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به صحبت‌هایی که در مورد حمایت دولت از تاج صورت گرفته، گفت: قسم خوردن جایز نیست اما عرض می‌کنم از روزی که در وزارت ورزش حاضر شده‌ام به هیچ عنوان توصیه و سفارشی را نگرفته‌ام و در مورد هیچ کاندیدایی هم سفارش نکردم چراکه این موضوع درست نیست و از جانب دولت هم هیچ گاه چنین دستوری داده نشده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: توصیه از سوی دولت شایسته نیست چون رای اعضای مجمع حق‌الناس است. رایزنی‌ها معمول است و بدیهی است که این اتفاقات در تمام دنیا هم رخ می‌دهد. همه آدم‌ها اختیار دارند و می‌توانند به افرادی که خودشان مدنظرشان است رای بدهند.

وی تاکید کرد: انتخاباتی که من امروز دیدم بدون شبهه بود و مطمئن باشید اگر شبهه‌ای وجود داشت من برخورد می‌کردم. در نقاطی از جلسه هم که سکوت وجود داشت رای جمع نافذ بود. برخی از افراد کاندیداها پیش از این به سراغ من می‌آمدند و درخواست حمایت داشتند اما من به هیچ وجه این کار را نکردم و گفتم حمایتم همان رای من است. اگر لازم باشد اسم آنها را هم می‌گویم. به هیچ بزرگواری اهانت نکردم که به چه کسی رای می‌دهم چون همه عاقل هستیم و اگر به کسی هم بخواهند به کسی دستور هم بدهند زیر بار نمی‌رود. اگر قرا ربود که دولت توصیه‌ای بکند اسلامیان رای می‌آورد که این اتفاق رخ نداد. نماینده AFC هم در این جلسه حضور داشت و به سلامت انتخابات آگاه بود. رای اعضا امانت است و باید از آن حفاظت شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: امیدوارم پس از باخت هم همه به هم احترام بگذاریم. قرار نیست اگر فردی که انتخاب شده مغایر با رای من باشد مشکلی ایجاد کنم. بارها یک رئیس در فدراسیون انتخاب شده که مورد وثوق من نبوده اما به آن احترام گذاشتم. امیدوارم این موضوع هم در تمام فدراسیون‌ها وجود داشته باشد و پس از برگزاری مجمع به یکدیگر احترام بگذاریم و تبریک بگوییم.

دیدگاه‌ها