کد خبر : 1323634 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 16:08 | 39K بازدید | 3 دیدگاه

شرایط ما استثنایی ست

مظلومی: 3 بازی داریم و دو جام

سرمربی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتورسازی در نشست مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مظلومی: 3 بازی داریم و دو جام

به گزارش "ورزش سه"، از سالن کنفرانس های سازمان لیگ، مظلومی حرف هایش را با تبریک به مهدی تاج و خسته نباشید به کفاشیان آغاز کرد و گفت امیدوار است با انتخاب این دو شرایط خوبی برای فوتبال فراهم شود.


3 فینال در پیش داریم


دو بازی خوب را پشت سر گذاشته ایم و سه فینال دیگر را هم پیش رو داریم. از حساسیت بازی فردا هر چه بگویم کم گفته ام چون تراکتور تیم خوب و شناخته شده ای است. امیدوارم با تمریناتی که انجام داده ایم بچه ها از موقعیت ها استفاده کنند و البته با بستن نقاط قوت تراکتور 3 امتیاز این بازی را بگیرند. پشت ما به هواداران گرم است و امیدوارم فردا بیایند و ورزشگاه را پر کنند.


قدم تراکتوری ها روی چشم


ما شرایط خاصی داریم. هواداران تبریزی توجه داشته باشند که در شرایط میزبانی ما فقط 10 درصد به آنها خواهد رسید که ما در این مورد انعطاف هم نشان دادیم. ما دوست داریم آنها بیایند اما قانون باید رعایت شود.

 

از آمدن فرهاد استقبال می کنیم


قدم فرهاد روی چشم ماست. او برای  حمایت تیم خودش می آید و ما هم استقبال می کنیم.


3 بازی داریم و 2 جام


تلاش ما این است که استرس را از تیم برداریم. ما 3 بازی داریم و 2 جام در دستمان است و بازیکنان باید این فرصت را از دست ندهند. این یک موقعیت استثنایی است و سرنوشت هم دست خودمان است. اگر بخواهیم به اهدافمان برسیم باید این 3 بازی را ببریم.


اشتباهات داوری طبیعی است


داوری ها خوب بوده اند و اگر آنها اشتباه می کنند طبیعی است همانطور که ما اشتباه می کنیم. هواداران اجازه بدهند چون بازی ها حساس است، به داوران استرس وارد نکنند تا آنها کارشان را انجام بدهند.

دیدگاه‌ها