کد خبر : 1323642 | 18 اردیبهشت 1395 ساعت 16:43 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور بی بهانه مقابل استقلال حاضر می شود

رودلف: برای سهمیه باید استقلال را ببریم

دستیار امیر قلعه نویی به جای سرمربی فصل پیش استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

رودلف: برای سهمیه باید استقلال را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، دستیار پرتغالی قلعه نویی که احتمالا برای کاهش حاشیه های قبل از مسابقه جانشین قلعه نویی در نشست مطبوعاتی شده بود از آمادگی بالای تیمش برای پیروزی بر استقلال خبر داد و هدفشان را برد و بالا بردن شانس حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اعلام کرد.


از حریف بزرگمان اطلاعات کافی داریم


بازی است که دو تیم بزرگ ایرانی حضور دارند، استقلال تیمی است که از آنها به خوبی شناخت داریم و از مربی و بازیکنان خوبی برخوردار است. انتظار یک بازی زیبا با توجه به تقابل دو تیم بزرگ از آن می رود. ما تمام تلاشمان را برای پیروزی در این بازی انجام خواهیم داد این بزرگترین هدف اصلی ما خواهد بود.


هر دو تیم اهداف بزرگی دارند


برای هر دو تیم بازی حساسی است، استقلال برای قهرمانی می جنگد و ما نیز برای حفظ جایگاه و ارتقا آن به میدان خواهیم رفت. آنها کیفیت خوبی دارند و اگر غیر از این بود در کورس قهرمانی و در صدرجدول حضور نداشتند. منتظر این باشید با بازی جذاب و دیدنی را مشاهده کنید.


زمان برای آماده سازی نداشتیم اما بهانه نمی آوریم


زمان زیادی برای ریکاوری و آماده سازی در این بازی نداشتیم اما این بهانه نخواهد بود و ما از نظر تکنیکی و تاکتیکی کاملا مهیا این بازی بزرگ هستیم.


آخرین وضعیت مصدومان و شرایط بختیار رحمانی؟


ما امروز اولین تمرین مان را برگزار کردیم. کادرپزشکی امروز آخرین اطلاعات در مورد بازیکنان مصدوم را در اختیار ما قرار خواهد داد.


هدف ما پیروزی در تمام دیدارهاست


تراکتور در این مقطع دوست دارد تمام دیدارهای خود در رقابت های داخلی و آسیایی را با برتری به پایان برساند اما در نظر بگیرید که بازیکنان ما ماشین نیستند و ما باید به برخی از آنها استراحت بدهیم. این تیم با توجه به رقابت هایی که در پیش دارد، بازیکنانش دچار خستگی شدند و مجبور بودیم به آنها استراحت بدهیم. ما تا آخرین لحظه برای هدفمان خواهیم جنگید.


می خواهیم سهمیه آسیایی فصل آینده کسب کنیم


اصلی ترین هدفمان این است که سهمیه آسیایی فصل آینده را کسب کنیم و برای این مساله باید استقلال را از پیش رو برداریم و این بزرگترین هدف ماست.

دیدگاه‌ها