کد خبر : 1323836 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 11:51 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت های امیر کاپ قطر

الاهلی – الجیش؛ یورش نیمه نهایی

در آخرین شب از مرحله یک چهارم نهایی امیر کاپ قطر دو تیم الاهلی و الجیش به عنوان بهترنی تیم های نیم فصل دوم لیگ ستارگان به مصاف هم می روند.

الاهلی – الجیش؛ یورش نیمه نهایی

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری این جام تیم های الاهلی و الجیش از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه لخویا به مصاف هم می روند تا چهره آخرین تیم حاضر در نیمه نهایی مشخص شود. دو تیمی که در نیم فصل دوم جزو آماده ترین تیم ها لقب گرفتند و حالا در جنگی جالب توجه به مصاف هم می روند.


الاهلی با هدایت یوسف آدم و درخشش بازیکنانی همچون مجتبی جباری و پژمان منتظری توانست بر بحران های ابتدای فصل غلبه کرده و در نهایت بر جایگاه ششم جدول تکیه کند حالا برای این که شانس خود برای آسیایی شدن را امتحان کند روی موفقیت در امیر کاپ حساب باز کرده و امشب برابر الجیش با تکیه بر ستاره های خارجی اش امیدوار است تا بهترین نماینده قطر در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین قهرمانی حذفی این کشور را از پیش رو بردارد.


یوسف آدم که در هفته های گذشته با شایعات مختلفی بر سر جایگاهش روی نیمکت الاهلی روبرو شده در صورتی که بتواند تیمش را به فینال این جام برساند قطعا جلوی حضور مربی همچون لوکا بوناچیچ در نیمکت تیم را خواهد گرفت و در این راه روی درخش نفراتی مثل جباری ، محسن یاگور و ... حساب باز کرده است.


ناکامی در این بازی برای الاهلی یعنی پایان فصل برای آنها و همچنین ستاره های ایرانی اش با این تفاوت که جباری هنوز با الاهلی قرارداد دارد اما پژمان منتظری می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که دوست دارد نقل مکان کند.

دیدگاه‌ها