کد خبر : 1324049 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 20:45 | 62.7K بازدید | 0 دیدگاه

استرس ما کمتر از پرسپولیسی هاست

کرمی:شکل‌بازی را عوض‌کردیم و پیروز شدیم

مربی راه آهنی ها می گوید در نیمه دوم یک تعویض کردیم و شکل بازی تیم را عوض کردیبم و توانستیم گلزنی کردیم و از گل هم به خوبی محافظت کردیم، ما اکنون شانس خود را برای برد در برابر پرسپولیس حفظ کردیم.

کرمی:شکل‌بازی را عوض‌کردیم و پیروز شدیم

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد کرمی در نشست مطبوعاتی پایان بازی تیم راه آهن در مقابل سپاهان گفت: تبریک می گویم به فوتبال ایران، همه تیم ها در حال تلاش هستند فوتبال جوانمردانه ای به نمایش بگذارند و این اتفاقی بسیار مثبت است، ذوب آهن و صبا و باقی تیم های لیگ برتری بازی جوانمردانه ای از خود به نمایش گذاشتند.


وی در رابطه با این بازی گفت: در نیمه دوم یک تعویض کردیم و شکل بازی تیم را عوض کردیبم و توانستیم گلزنی کردیم و از گل هم به خوبی محافظت کردیم، ما اکنون شانس خود را برای برد در برابر پرسپولیس حفظ کردیم.


مربی راه آهنی ها در رابطه بازی در برابر پرسپولیس گفت: تا آخرین لحظه و بازی در برابر پرسپولیس تلاش خود را خواهیم کرد. استرس ما در آن بازی کمتر است چرا که آنها در برابر تماشاگران خود بازی می کنند، هفته پیش هم در برابر هواداران خود شکست خوردند و همین موضوع باعث بالا رفتن استرس آنها می شود ما می دانیم کارمان مشکل است اما ما وضعیت روحی بهتری نسبت به پرسپولیس داریم.


کرمی در پایان گفت: این پیروزی ها به کادر فنی قبلی هم مربوط می شود، تشکر ویژه ای می کنیم از کادرفنی قبلی، آقای توپالیدیس با یونان قهرمان اروپا شدند و در تیم های بزرگی مانند هرتابرلین کار کرده اند و مشخص است که توانایی های فنی بالایی دارند، مربیانی مانند او باید به ایران بیایند.

دیدگاه‌ها