کد خبر : 1324082 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 21:45 | 431.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام سخت به سبک قلعه‌نویی

مظلومی، مجیدی و رحمتی با هم باختند

البته قبل از بازی هم طرفداران استقلال بخت بیشتر به نسبت تراکتور برای خود قائل نبودند اما خوشبینانه و با حضور حداکثری هواداران می‌شد به کسب سه امتیاز این بازی امیدوار بود.

مظلومی، مجیدی و رحمتی با هم باختند

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پرماجرا و تماشایی استقلال و تراکتور در شرایطی به پایان رسید که رفتار عجیب سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال بیش از هر چیز دیگری در چشم میلیون‌ها بیننده تلویزیونی بود. او که جنگ با قلعه‌نویی را از همان دقایق اولیه با اشاره به حرکات دست امیر و رجزخوانی برای او آغاز کرده بود، کمی بعد با یک لغزش عجیب و غریب گل اول تراکتور را پایه‌گذاری کرد و تیمش را در مسیر شکست قرار داد. این در حالی بود که پرویز مظلومی سرمربی استقلال باز هم با ترکیبی تازه تیم برنده‌اش مقابل سایپا را دچار تغییرات کرده بود. ترکیبی که البته جواب نداد و شکست استقلال را رقم زد.


باخت آبی‌ها در یک هفته مانده به پایان فصل دردناک و آزاردهنده است، آنها به کسی باختند که در پایان فصل گذشته با او نامهربان بودند؛ امیر قلعه‌نویی که امروز با پیروزی مقابل استقلال همه جنگ‌ها را برد. جنگ‌هایی که در جبهه‌های مختلف بین او و مخالفانش جریان داشت. جالب اینکه فرهاد مجیدی دیگر منتقد سفت و سخت او نیز در ورزشگاه حاضر بود و این شکست مقابل چشم وی اتفاق افتاد. مجیدی که در پایان بازی در همهمه میان زمین و در اوج درگیری رحمتی ـ قلعه‌نویی از CIP به کنار زمین آمد و از آنجا بیرون رفت، پازل پیروزی امیر را تکمیل کرد. مردی که امیدوار است استقلال در هفته آخر از صبا شکست بخورد تا آنها با پیروزی مقابل استقلال اهواز بالاتر از آبی‌پوشان قرار بگیرند.


شاید این شکست برای استقلال درس بزرگی به همراه داشته باشد، وقتی مهدی رحمتی با رفتاری عجیب به سمت قلعه‌نویی حمله می‌برد، آبی‌دوست‌های اصلی به این فکر می‌کردند که اتحاد بین این چهره‌های دانه درشت چه تاثیری در سرنوشت قهرمانی این فصل می‌گذاشت. آخرین قهرمانی استقلال در شرایطی رقم خورده که رحمتی، قلعه‌نویی، مجیدی و دیگر بزرگ‌ها همه زیرپرچم این تیم حضور داشتند.

دیدگاه‌ها