کد خبر : 1324104 | 19 اردیبهشت 1395 ساعت 22:43 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال

زیدان: به قهرمانی در روز آخر خوشبینم

رئال مادرید به لطف پیروزی 3-2 بر والنسیا و با توجه به شکست اتلتیکو در زمین لوانته به رتبه دوم لالیگا صعود کرد و همچنان به قهرمانی امیدوار ماند.

زیدان: به قهرمانی در روز آخر خوشبینم

به گزارش "ورزش سه"، رئال در هفته آخر باید به زمین دپورتیوو برود و بارسلونا نیز در خانه گرانادا بازی خواهد داشت. در صورت تساوی بارسا و پیروزی رئال، جام به خانه کهکشانی ها خواهد رفت.

 

زیدان پس از پیروزی 3-2 بر والنسیا گفت:" نیمه اول خوب بودیم اما در نیمه دوم دچار افت شدیم. اتفاقات نیمه دوم کمی عجیب بود که البته در فوتبال از این مسائل پیش می آید. والنسیا فشار زیادی روی ما وارد کرد اما در نهایت موفق شدیم برتری خودمان را حفظ کنیم. امروز کاسیا درون دروازه پرکار بود و با درخششی که داشت نشان داد به راحتی می تواند جای ناواس را پر کند."

 

 

 

هفته پایانی:" خوشبختانه به هدف اولیه مان رسیدیم و حالا تیم دوم جدول هستیم. هفته پایانی ما یک وظیفه داریم و آن هم شکست دادن دپورتیوو است که می دانم کار آسانی نیست. حداقل وقتی من فوتبال بازی می کردم هرگز در ورزشگاه این تیم پیروز نشدم. سپس باید به نتیجه بازی بارسلونا و گرانادا چشم بدوزیم.

 

درست است که گرانادا امروز از سقوط نجات پیدا کرد ولی اطمینان دارم که آنها بهترین بازی شان را برابر بارسا انجام خواهند داد. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و من امیدوارم اتفاقات هفته پایانی به نفع ما رقم بخورد. 11 بازی متوالی است که پیروز می شویم و در بازی با دپورتیوو هم با وجود تغییراتی که خواهیم داشت تنها به پیروزی فکر خواهیم کرد. همچنان به قهرمانی در روز پایانی خوشبین هستم."

 

 

جنگ آقای گلی رونالدو با سوارز و تعویض شدن او :" همه کریستیانو را می شناسید. او دوست دارد 90 دقیقه در زمین بماند. او دوست دارد مرتب گل بزند نه فقط بخاطر آقای گل شدن که برای کمک به پیروزی تیم. او در جدول گلزنان کمی با سوارز فاصله دارد و خواهیم دید در نهایت چه خواهد شد."

دیدگاه‌ها