کد خبر : 1324153 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 10:06 | 152.8K بازدید | 21 دیدگاه

فحاشی و توهین شنیدم تا شرافت فوتبال زنده بماند

قلعه‌نویی: می‌باختم، روح تختی آزرده می‌شد

سرمربی تیم تراکتورسازی بابت توهین هایی که در ورزشگاه آزادی به خودش شد، ناراحت است.

قلعه‌نویی: می‌باختم، روح تختی آزرده می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی در گفت و گو با رادیو ورزش درباره موفقیت هایش در تیم تراکتورسازی عنوان کرد: در بدو ورود به تراکتورسازی اتفاقاتی رخ داد که از ما انرژی گرفت. بازیکن برزیلی ما گفت که تیم مان 4 گروه است وما آمدیم بازیکنان تیم را یکی کردیم و نفرات مان را به هماهنگی رساندیم که البته از بالا و از هیأت مدیره به پایین رسید و این همدلی باعث موفقیت بیشتر ما شد.


وی ادامه داد: بازیکنان خیلی زرنگ هستند و وقتی از شما صداقت ببینند، واکنش های خوبی هم دارند ولی وقتی برعکس آن هم باشد واکنش نشان می دهند. ما تیمهای تقریبا همه بالای جدول را بردیم و ذوب آهن را در اصفهان شکست دادیم.


سرمربی تراکتورسازی همچنین گفت: من با مطالعه این تیم را انتخاب کردم چون قابلیت های زیادی داشت. ما به پدیده، سیاه جامگان و راه آهن امتیازات بدی دادیم وگرنه باید قهرمان می شدیم. ما دو ماه است که دائم در اردو هستیم ولی خدا را شکر که دیروز روز برنده شدن شرافت فوتبال بود. شاید به من فحاشی و توهین شد ولی شرافت فوتبال زنده شد. مگر قبلا به مجید جلالی بی احترامی شد؟ قهرمانی ها می آید و می رود، این فوتبال و ما هستیم که می مانیم.


قلعه نویی با اشاره به رفتار رحمتی و هواداران استقلال تاکید کرد: این بار سوم است که من در چنین آزمونی سربلند بیرون آمدیم. مگر در تبریز و فینال جام حذفی به استقلال نباختیم من رفتم تبریک هم گفتم به دوستان ولی همان روزها در تبریز هم فکرهایی نسبت به من شد. شکر خدا از دیشب تا الان در سراسر ایران با من تماس گرفتند و به خاطر این بازی به من تبریک می گفتند.


قلعه نویی اضافه کرد: از سردار سعادتی باید تشکر کنم که نشان داد شرافت در فوتبال هنوز وجود دارد. اگر من به استقلال می باختم، روح امثال تختی آزرده نمی شد؟ آن اتفاقاتی که در استقلال اهواز برای من رخ داد هم نقطه شروعی در ارتباط با این مسایل بود. ما گل دوم را که خوردیم مرا ناراحت کرد. آمار و صحنه های بازی نشان داد که فوتبال خوبی را از دو تیم شاهد بودیم گرچه ما موقعیت های بیشتری داشتیم. هم اخلاق را بردیم و هم شرافت فوتبال را بردیم. این برای خانواده فوتبال یک برد بود. گرچه ما اگر به برد نیاز هم نداشتیم برای برد بازی می کردیم.


قلعه نویی درباره بازی هفته آینده با استقلال اهواز افزود: متأسفانه ما دو، سه تا بازیکن محروم و مصدوم داریم ولی در هفته آخر هم باید با استقلال اهواز بازی کنیم و بعد هم برویم تا برسیم به لیگ قهرمانان آسیا.

دیدگاه‌ها