کد خبر : 1324154 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 10:09 | 100.5K بازدید | 8 دیدگاه

شاید استقلال در فینال کاپیتان را نداشته باشد

احتمال محرومیت یک تا چهار جلسه‌ای رحمتی

مهدی رحمتی در بازی دیروز دست به رفتارهایی زد که یقینا از چشم ناظر انضباطی بازی دور نمانده است.

احتمال محرومیت یک تا چهار جلسه‌ای رحمتی

به گزارش "ورزش سه"، او در دقایق ابتدایی بازی به حضور پرتکاپوی امیر قلعه نویی در کنار زمین معترض بود و به شکل زننده ای از وی خواست که ساکت شود! در پی این رفتار دقایقی بازی متشنج شد و در نهایت هم داور با دادن کارت زرد به دروازه بان استقلال ماجرا را فیصله داد.


البته این پایان ماجرا نبود. وقتی که داور در سوت خود به علامت پایان بازی دمید مهدی رحمتی قصد رفتن به سمت امیر قلعه نویی را داشت که اطرافیان مانع از نزدیک شدن مهدی رحمتی به امیر قلعه نویی شدند! اما این رفتار تماشاگران را تحریک کرد به طوری که اقدام به پرتاب اشیاء مختلف به سمت سرمربی تیم میهمان کردند و حتی به همین خاطر مصاحبه مربیان دو تیم با گزارشگر تلویزیون لغو شد.


در آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال به این نکته اشاره شده که تحریک تماشاگران از یک تا 4 جلسه و هم چنین 8 میلیون تومان جریمه نقدی دارد. به تازگی کمیته انضباطی مجید جلالی را به خاطر اعتراض به تصمیم داور و هم چنین تحریک تماشاگران دو جلسه محروم و 5 میلیون تومان جریمه نقدی کرده است. چنانچه مهدی رحمتی دو جلسه محروم شود بازی با صبا و هم چنین دیدار با ذوب آهن در فینال جام حذفی را از دست خواهد داد اما اگر یک جلسه محروم شود تنها در بازی با صبا حاضر نخواهد بود.


گفتنی است رفتار مهدی رحمتی در بازی دیروز در جایگاه بازیکن حتی به زعم پیشکسوتان استقلال هم زننده بوده بطوریکه برخی از آنها از جمله محمد تقوی این حرکت را نکوهش کرده اند.


کمیته انضباطی به زودی و با دریافت گزارش این بازی تشکیل جلسه انضباطی خواهد داد و رای تخلف مهدی رحمتی پیش از بازی های هفته پایانی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها