کد خبر : 1324164 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 10:38 | 77.3K بازدید | 15 دیدگاه

بازش سنگ بر سر قلعه نویی (عکس)

جنجال آزادی چگونه آغاز شد و به کجا ختم شد ؟

جدال استقلال با تراکتورسازی همان طور که پیش بینی می شد جنجال های بسیار زیادی در دل خود جای داده بود که زودتر از تصورات ممکن نمایان شد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که بیش از 80 هزار نفر در ورزشگاه آزادی (چه استقلالی، چه تراکتوری) دور هم جمع شده بودند تا از زیبایی های فوتبال لذت ببرند درهمان دقایق ابتدایی یک حرکت غیر حرفه ای باعث و بانی جنجال هایی شد که تمام کیفیت فنی بازی به خصوص نزد استقلالی ها را زیر سئوال برد.


دقیقه 9 یا 10 بازی بود که مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان استقلال در اعتراضی بی مورد به نیمکت تراکتورسازی آغازگر جنجال ها شد و بعد هم با تحریک تماشاگران روی سکو جو ورزشگاه را کاملا ملتهب کرد. حرکتی که هیچ کس از این بازیکن باتجربه انتظار نداشت چون او به عنوان رهبر داخل مستطیل سبز استقلال وظیفه اش ارام کردن اوضاع بود نه متشنج کردن شرایط!


همین اتفاق بوی جنجال های بیشتری را هم می داد به خصوص که در ادامه بازی اوضاع چندان برای استقلال و رحمتی خوب پیش نرفت و استقلال با شکست برابر تراکتورسازی جام را به رقبایش تعارف کرد تا شرایط برای کسب سهمیه آسیا هم دشوارتر از قبل شود. کاپیتان استقلال هم زیر بار فشارهایی روانی که خود به راه انداخت در پایان بازی برای درگیری با مربی و استاد سابقش صحنه های ناپسندی را رقم زد که کمتر در فوتبال روز دنیا شاهد آن هستیم مگر در کشورهای آمریکای جنوبی!


در این بین تعدادی از طرفداران استقلال هم زیر بار فشارهای کاذب دست به حرکاتی زدند که باعث تعجب همگان شد. از پرتاب سنگ، گوجه و بطری آب معدنی به روی سر امیر قلعه نویی که بیشترین افتخارت ممکن در لیگ برتر را برای استقلال به ارمغان آورده تا شعار علیه مدیرعامل، سرمربی و ... همه و همه تنها به خاطر یک حرکت بچه گانه از بازیکن باتجربه ای همچون رحمتی بود که باعث شد او در هنگام ترک زمین هم دست بر سر و با ناراحتی از اتفاقاتی که رقم زد راهی رختکن شود.


کمتر کسی پیش بینی می کرد امیر قلعه نویی که هر سه قهرمانی استقلال در لیگ برتر را برای طرفداران این تیم به ارمغان آورده روزی در آزادی با اسکورت ماموران نیروی انتظامی و اطرافیانش پله های منتهی به تونل آزادی را زیر بارش سنگ، بطری و گوجه ترک کند اما این اتفاق هم افتاد تا فوتبال ایران باز هم شاهد صحنه هایی باشد که مختص به خودش است و بس!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها