کد خبر : 1324179 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 11:14 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

نقش کلیدی وزارت ورزش و جوانان در موفقیت اسکی ایران

تجلیل جامعه اسکی ایران از سرپرست فدراسیون

تنها دو ماه پس از انتصاب سرپرست جدید فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران، جامعه اسکی ایران از سرپرست این فدراسیون برای اقدامات اخیرش تجلیل به عمل آورد.

تجلیل جامعه اسکی ایران از سرپرست فدراسیون

به گزارش "ورزش سه" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، شمار زیادی از ملی‌پوشان، پیشکسوتان، سرمربیان، ملی‌پوشان و دست‌اندرکاران اسکی ایران با اهدای لوح یادبودی از احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون تجلیل به عمل آوردند.


در این لوح یادبود از عملکرد سرپرست فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران در مدت زمان حضورش در این فدراسیون پس از انتصاب از سوی وزارت ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمده و از او برای بازگرداندن آرامش به اسکی ایران و نیز تلاش برای سامان دادن به این رشته ورزشی قدردانی شده است.



این لوح یادبود در پایان رقابت‌های اسنوبرد توچال توسط حسین ساوه شمشکی کاپیتان تیم ملی اسکی آلپاین ایران اهدا شد.



در مراسم اهدای این لوح شماری از ملی‌پوشان، سرمربیان تیم‌های ملی و نیز پیشکسوتان اسکی ایران حضور داشتند.



متن کامل این لوح یادبود به شرح زیر است:


"جناب آقای احمد سعادت مند
سرپرست محترم فدراسیون اسکی
خوشحالیم با وجود آنکه کم‌تر از دو ماه از فعالیت جنابعالی به عنوان سرپرست فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، آرامش به جامعه اسکی ایران بازگشته است. در این مدت شاهد تلاش‌های مجدانه حضرتعالی در راستای بازگرداندن آرامش به فضای اسکی ایران و حضور متخصصین در فدراسیون بوده‌ایم و امیدواریم همچنان حضورتان در میان خانواده اسکی ایران ادامه داشته باشد و منشا خدمات ارزشمندی در این ورزش باشید.
خانواده بزرگ اسکی ایران همواره بدون کوچکترین توقع و چشم‌داشتی تمام تلاش خود را برای اعتلای نام ایران عزیز به کار برده و از هیچ کمکی برای پیشرفت اسکی ایران و سربلندی ورزشکاران ملی‌پوش در عرصه‌های بین‌المللی فروگذار نخواهد بود. حضرتعالی در مدت زمان حضور خود در فدراسیون اسکی نشان داده‌اید به فکر توسعه و حرکت رو به جلو در اسکی ایران هستید و باور دارید این رشته ورزشی می‌تواند آینده‌ای درخشان داشته باشد.
در پایان از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را خواستاریم و امیدواریم دست در دست هم بتوانیم برای سربلندی ورزش اسکی و نام ایران عزیزمان گام برداریم. "

دیدگاه‌ها