کد خبر : 1324205 | 20 اردیبهشت 1395 ساعت 12:14 | 45.5K بازدید | 3 دیدگاه

سبک‌دست: آقایان بگویند چرا این خریدها را در نیم فصل کردند؟

انتقاد شدید عضو هیات مدیره استقلال از عملکرد کادرفنی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعتقاد دارد که این تیم با توجه به هزینه‌هایی که در این فصل انجام داد صددرصد برای قهرمانی بسته شده بود.

انتقاد شدید عضو هیات مدیره استقلال از عملکرد کادرفنی

شاهرخ سبک دست به "ورزش سه" گفت که حتما این تیم باید درادامه فصل با تقویت در کادرفنی خود روبه‌رو شود.


این تیم برای قهرمانی بسته شده بود
من تعجب می‌کنم چرا بعضی‌ها می‌گویند نباید از استقلال انتظار قهرمانی داشت، اتفاقا من اعتقاد دارم که استقلال برای قهرمانی بسته شده بود چراکه خودتان می‌دانید 20 میلیارد هزینه خرید بازیکنان  در این فصل شده، 5، 6 میلیارد هزینه‌های جاری باشگاه است و 4، 5 میلیارد هم خرج بدهی‌های پیشین این باشگاه شده است. شما بگویید مگر تیم‌های میان جدولی اینقدر هزینه می‌کنند که تیم استقلال برای قهرمانی بسته نشده است.


کادرفنی باید در مورد خریدهای نیم فصل توضیح بدهد
سبک‌دست در مورد اینکه خریدهای نیم فصل استقلال هرگز به کار این تیم نیامد گفت: طبیعی است که ما براساس لیستی که سرمربی به ما داده نفرات را جذب کردیم. حالا درست است یکسری بازیکن سرباز بودند که امکان جذب آنها وجود نداشت اما ما نفراتی را جذب کردیم که کادرفنی درخواست کرده بودند. با این اوصاف این آقایان هستند که باید توضیح بدهند که برای چه این خریدها را انجام دادند.


حتما کادرفنی باید تقویت شود
او در مورد اینکه آیا امکان تغییر در کادرفنی وجود دارد یا نه هم گفت: حتما کادرفنی استقلال باید تقویت شود، در شرایط فعلی شاید تغییر مربی چندان به کار نیاید چراکه کار تاکتیکی یا بدنی نمی‌شود روی این تیم کرد اما از نظر من استقلال حتما باید تقویت بشود چراکه عده‌ای از پیشکسوتان باید بیایند و نسبت به تغییرات در تمرینات و البته ترکیب تیم نظر بدهند.


نتایج به هیچ وجه قابل قبول نیست
همانطور که من گفتم این تیم برای قهرمانی برای آن هزینه شده بود و در کنار چند تیم دیگر ما تلاش کردیم که بهترین نتایج را بگیریم. البته ما امتیازهای خوبی تا هفته‌های گذشته جذب کردیم اما نتایجی که به دست آمده به هیچ وجه قابل قبول نیست و من فکر می‌کنم اعضای کادرفنی باید در جلسه هیات مدیره در مورد عملکردشان پاسخ بدهند.


تمام اعضای کادرفنی مقصر هستند
اینکه بگوییم فقط آقای مظلومی مقصر است صحبت درستی نیست و من فکر می‌کنم تمام اعضای کادرفنی از دستیاران او تا مربی بدنساز مقصر به وجود آمدن این نتایج هستند. ما فصل پیش هم مشکل بدنی داشتیم و این فصل هم مشکلات دیگری داریم که نمی‌شود همه آن را گردن سرمربی تیم انداخت.

دیدگاه‌ها