کد خبر : 1324461 | 21 اردیبهشت 1395 ساعت 11:25 | 86.4K بازدید | 25 دیدگاه

خطای پنهان برای تغییر سرنوشت لیگ(عکس)

شاید کلیدی ترین صحنه بازی استقلال با تراکتورسازی همانی باشد که منجر به گل تساوی تبریزی ها در نیمه نخست شد،صحنه ای که به اذعان کارشناسان داوری خطا بود.

به گزارش "ورزش سه"، اشتباه رحمتی در خروج از دروازه توام شد با حرکت عجیب امین حاج محمدی که با خالی کردن زیر پای گلر استقلال باعث شد تا توپ در دهانه دروازه خالی بین مدافعان و مهاجمان دو تیم قرار بگیرد و در نهایت کش و قوس ها زمینه را برای گل تساوی تبریزی ها فراهم کند.


در تصاویر تلویزیونی مشخص شد در هنگامی که بازیکنان دو تیم برای دفع توپ سرگردان اقدام به تکل زدنی گرفتند فرزاد حاتمی مهاجم تراکتور همان طور که خودش در مصاحبه هایش اعتراف کرده بود روی مچ پای حاج محمدی خطا کرده بود که از چشمان داور پنهان ماند تا همین صحنه سرنوشت بازی را تغییر دهد.


خطای پنهان مهاجم تراکتور نه تنها باعث شد تا استقلال زیر بار فشارهای روحی و روانی شدیدی قرار بگیرد بلکه شکست تلخ و دردناکی را تجربه کرد و از آن مهمتر باعث شد تا آبی پوشان از مسیر قهرمانی خارج و با بحران های زیادی روبرو شوند. چه بسا اگر آن خطای پنهان از چشمان داور دور نمی ماند الان شرایط این تیم کاملا متفاوت بود و ...

دیدگاه‌ها