کد خبر : 1324680 | 22 اردیبهشت 1395 ساعت 10:17 | 59.2K بازدید | 0 دیدگاه

آینده نامعلوم مهاجم تیم ملی ایران

هلند یا MLS آمریکا مقصد احتمالی قوچان‌نژاد

مهاجم تیم ملی ایران با اتمام قراردادش با چارلتون در حال حاضر از آینده نامعلومی در فوتبال اروپا برخوردار است.

هلند یا MLS آمریکا مقصد احتمالی قوچان‌نژاد

به گزارش "ورزش سه"، تازه داماد فوتبال ایران که همواره مورد توجه مخاطبان و اهالی فوتبال قرار دارد با سقوط چارلتون از چمپیون شیب و عدم تمدید قرارداد با این باشگاه لندنی این روزها به عنوان بازیکن آزاد آینده نامعلومی دارد تا جایی که کسی از تصمیم او برای تیم آینده اش خبر دقیقی در دست ندارد.


رضا قوچان نژاد که در آخرین بازی های تیم ملی به دلیل مصدومیت نتوانست به میدان برود به احتمال فراوان در اردوی آتی تیم ملی بار دیگر در لیست نفرات دعوت شده از سوی کارلوس کی روش قرار خواهد داشت اما با این تفاوت که او دیگر تیمی ندارد. گوچی که در حال حاضر در هلند به سر می برد تا از تعطیلات پایان فصل به نحو احسن سود ببرد به پیشنهاد تمدید قرارداد چارلتون پاسخ منفی داد و به همنی خاطردر هفته های پایانی به بازی گرفته نشد.


با شرایطی که قوچان نژاد در فوتبال انگلیس با آن روبرو شد بعید است او شانس چندانی برای ادامه فوتبالش در جزیره داشته باشد به خصوص که از چندی پیش زمزمه هایی مبنی بر بازگشت او به لیگ برتر هلند نیز شنیده می شد گرچه برخی نزدیکان به این بازیکن ادعا می کنند پیوستن به تیمی در آمریکا و حضور در لیگ MLS هم زیاد دور از تصور نیست.

دیدگاه‌ها